incognito Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Reklam är helt okej, men inte om dom snackar massa skit t.ex: - "Jag är 42!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jamen var glada att ni inte bor i USA:.. där har dom reklam typ var 15'de (eller om det var 10'de) minut.. kolla bara på Jay Leno show... eller AMFV.... där har dom ju abrott nästan hela tiden.. så otrroligt störande.. Och är det bara jag, eller börar alla reklamer bli mer och mer sexifierade? ta bara för exempel reklamen för den där trance skivan... de enda man ser är tjejer som nästan sliter av sig kläderna och halv-strippar i tv-n medans dom förklarar hur bra deras skiva är... Eller varför inte hudkrämsreklamerna... där e de ju typ bara tjejer i trosor och t-shirt -____- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ibland e det ju inte bara reklamen som är störande,har ni sätt någon gång att dom tar t.o.m Nyheterna mitt under Star Wars t.e.x? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Salzalada, Där sa du nåt vettigt! Dom vill upprepa varenda sak hela tiden, ICA reklamerna är bra (speciellt den där om att det blir billigare den 7 Mars) för dom har humor! Resten är bara massa "bla"! Det är så jobbigt när dom ska brryta när man kollar på en till exempel en långfilm, speciellt när dom avbryter med nyheter, då glömmer man bort vad som hänt! Och ännu värre är det för program som är 30 min som avbryts! JAG BLIR SÅ TRÖTT! =( Du kan inte ha bra minne, men visst jag håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Dom får Glass Hamburgare och annat Onyttigt att se så HIMMLA gott ut så man nästan inte kan stå imot att köpa de!! Stupid reklam :angry: Man måste ha en ganska svag vilja om det räcker med en tvreklam för at få en att gå och köpa saker. Annars stör jag mig mest på att när det blir reklam avbrott så zappar man över till en annan kanal och sen missar man när det man tittade på börjar igen :angry: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linuzzz Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 :evil: Jag gillar inte reklam kolla var dom lockar en till. Någon annan som har nått imot reklam. Dom bara luras om ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 j*vla spammare....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Reklam är ren Pwnage,det äger,jag brukar göra topplistor på roligaste reklam och tråkigaste :lol: +Tänk om det inte fanns reklam,då skulle man ju dö av törst om man inte kan slita sig från filmen :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Reklam stör mig när jag tittar på film. Om reklam skulle gått när jag inte tittat på nån film så skulle den fått gå när helst den vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag gillar my little ponny reklam dom är söta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 de reklamer som är dryga är de som avbryter simpson och family guy (typ ända serier jag ser) avsnitt och filmer. annars gör det inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Utan reklam skulle det ju bara finnas SVT:s kanaler. Dessutom kan man inte gå på toa om man tittar på en långfilm på SVT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.