Rullis Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men svensak proven i 5:an var ju assvåra >_______> det var nå j*vla en tjej sprang med en sköldpadda från en kille med kalsonger som åkte i en båt; Hur kände flickan sig? Isåfall var det här svenska det svåraste ;PKommer bara ihåg detta och 1 annat när man ska göra former o räkna boxar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag kommer inte ihåg att vi hade nått sånt prov i 5:an?? :huh: Men jag ska ha det i 9:an iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag har gjort 3 i svenska och 1 i engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Vi har gjort 3 i svenska och 3-4 st i engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) tyckte proven i 5:an var enkla... värre blir dt väl nästa år (i 9:an). tror att i femman var det nåt med en lekplats man skulle planera och i engelska något läger och folk som gjorde olika saker så skulle man lista ut vem som gjorde vad. Redigerat 20 April 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 vi har varit klara me alla prov i typ 2-3 veckor... Skolledningen lr nått gör nya prov vartannat år så dem som ska göra sina i nian hade inte samma som vi har gjort nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Bara 1 prov till av matte och 1 till av svenska så blir jag fri från h*lvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 hehe, jag har ett matte NA.P. och ett engelska muntligt NA.P. kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 @KaseN^ Har du redan gjort det muntliga matte provet? Jisses. Sj har jag två matte NP, ett skriftligt och ett muntligt, och det svenska muntliga NP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Draghon - Ja, jag har gjort det muntliga. Jag gjorde det för kanske två veckor sedan (man gör det i grupper på ca. 4st). Det var inte så svårt =). Skriftligt i matte på onsdag (?) nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 @KaseN^ Nej det är på tisdag. =) Annars har jag börjat på svenska muntliga NP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Usch, det var riktigt tråkigt! Jag lider med dig... svenskan var det värsta + att lärarinnan på typ 150bast (:P) favoriserar andra så man får uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.