Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 hum, du påstår allstå att bara för man är "borgarbarn" så måste man automatiskt vara en mobbare..... har aldrig hört nåt så korkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Högern är för det mesta, om inte alltid, skäl till förtryck. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 hum, du påstår allstå att bara för man är "borgarbarn" så måste man automatiskt vara en mobbare..... har aldrig hört nåt så korkat Nej, men det är borgarna som har de föesta förtryckar-åsikterna i sina hjärtan. Men självklart är det inte alltid så, jag känner många shyssta borgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Tycker inte att dom ska få adoptera..Jag menar om barnen nu skulle bli mobbade i skolan så kan dom ju ha hemma skola :blink: Men ändå, det är nog inte så kul att inte ha några kompisar!! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Tycker inte att dom ska få adoptera..Jag menar om barnen nu skulle bli mobbade i skolan så kan dom ju ha hemma skola :blink: Men ändå, det är nog inte så kul att inte ha några kompisar!! :unsure: Jag skulle, utan vidare, kunna bli kompis med homobarn. Som jag sa, någon måste börja kampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ni borgarbarn? Raest du kanske inte ska dra alla här över en kam alla är nog inte borgare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ni borgarbarn? Raest du kanske inte ska dra alla här över en kam alla är nog inte borgare... Nej, men han sa det till brogarbarnen. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella (när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt). d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på det samma könet, dom vill bara testa hur det är. så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!! vi är ju alla människor!! ;) du e lite annorlunda... homosexuallitet är en hjärnskada. och alla människor är inte lika värda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella (när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt). d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på det samma könet, dom vill bara testa hur det är. så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!! vi är ju alla människor!! ;) Varför skulle det vara en hjärnskada? I början undersökte man faktiskt homosexuella för att se om de hade någon psykisk sjukdom, eller liknande, och svaret blev självklart nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 I GP idag var det en artikel om en lesbisk tjej som hade anmällt en lärare vid psykologiska instutionen i gbg för att han hade haft en förläsning om att homosexuallitet e en sjukdom..... WHO avfärdade homosexuallitet som en sjukdom 1990..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 den läraren var smart och fatta att det är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 den läraren var smart och fatta att det är fel Här blir man ju nästan arg :angry: Om du tycker så illa om Homosexuella, varför bryr du dig då om vad dom gör? Du har ju ändå inget ont av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.