Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 jag var den första att heta Bowser Jr. på fuska.se ,sen kom ju en massa n00bs och hette de ^_^ K.K.Slayer e mitt internätnamn,heter det överallt :D tycker du jag är en n00b!!nnej det är jaginte men jag gillar bowser jr! Citera
K.K. Slayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 jag var den första att heta Bowser Jr. på fuska.se ,sen kom ju en massa n00bs och hette de ^_^ K.K.Slayer e mitt internätnamn,heter det överallt :D du e ju faktist ganska ny :zzz: Citera
Gäst Nike Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Nike, skulle vilja byta till grim_reaper (lite "fuska.se cash") <_< :visslar: Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 jag har bara hetat _ray_ eftersom det är min tag när jag "klottrar som vissa säger men det är graffitti och graffitti kommer alltid vara i blodet hahahahaahha" Citera
Quisties Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 För 1 ½ år sedan hette jag quisties, Bytte sedan till Rikku och var inaktiv i några månader. Jag kom sedan tillbaka och bytte till nuvarande namn. Citera
Escain Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 den försvann inte ni registrerade ju er bara på fel sätt ---.--- kommer ni inte ihåg? eller du då Och hur menade du med att jag och min broder registrerade oss fel då? Citera
Gäst Spirtual Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Gollum Indianen Imaginary Slither Spirtual Citera
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 OMG ! Silver Stars broder. Inte en aning :) Hejsan :D Citera
Bure^ Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag har bara använt King_of_Cheats Men min kompis: Har följande använda namn: Jocke,dr.Cheat,X-Treme,Jockie, Toxic! men han har nog ett till men det kom jag inte ihåg Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.