Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag var den första att heta Bowser Jr. på fuska.se ,sen kom ju en massa n00bs och hette de ^_^ K.K.Slayer e mitt internätnamn,heter det överallt :D tycker du jag är en n00b!!nnej det är jaginte men jag gillar bowser jr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag var den första att heta Bowser Jr. på fuska.se ,sen kom ju en massa n00bs och hette de ^_^ K.K.Slayer e mitt internätnamn,heter det överallt :D du e ju faktist ganska ny :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag heter msxmsx över allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Nike, skulle vilja byta till grim_reaper (lite "fuska.se cash") <_< :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 1a: ozze 2a: Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har bara hetat _ray_ eftersom det är min tag när jag "klottrar som vissa säger men det är graffitti och graffitti kommer alltid vara i blodet hahahahaahha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 För 1 ½ år sedan hette jag quisties, Bytte sedan till Rikku och var inaktiv i några månader. Jag kom sedan tillbaka och bytte till nuvarande namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 orson-Yoshi^-Orson Bäst=Orson :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 den försvann inte ni registrerade ju er bara på fel sätt ---.--- kommer ni inte ihåg? eller du då Och hur menade du med att jag och min broder registrerade oss fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Gollum Indianen Imaginary Slither Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 OMG ! Silver Stars broder. Inte en aning :) Hejsan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har bara använt King_of_Cheats Men min kompis: Har följande använda namn: Jocke,dr.Cheat,X-Treme,Jockie, Toxic! men han har nog ett till men det kom jag inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.