Gäst YoTo Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nej, det är han som gungar upp och ner i en club låt.. plxx, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 aha B) *cool* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Eller så är det han med krullhåret jag såg på macken igår, men han hade strumbyxor och blusen uppknäppt så man såg det mesta. Jag tog ledigt resten av dan, eftersom det bara var matrast, jag menar klockan var inte ens 12.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ja han på macken har jag också sett han med 50 cent i fickan som skriker svärord.Och hans stora blommiga strupbyxor kommer jag ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 50 cent... Motsatsen till det i sverige är väl 50 öre? Det är väl för fasen bara leta upp en 50 öring så är allt löst. Men visst är väl det problem med 50 öringar nu förtiden. Förr fanns det 1 öringar och 20 öringar och nu... finns det den där jäkla 50 öringar. Jag får biceps anfall snart av att få se sådant!?! *Frustar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 50 öre är dyrbart. Jag har sett en man som betalade 3 kr för att få en 50 öring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Michael Persbrandt? Han gjorde en del konstiga saker när "ni vet vad hände". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 50 öre är dyrbart. Jag har sett en man som betalade 3 kr för att få en 50 öring. ...........jag såg en som inte betalade nånting för att få 50 öre cool B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Michael Persbrandt? Han gjorde en del konstiga saker när "ni vet vad hände". Ööhh... :huh: Mja.. Min intelligens försvann under ett Överlevnads Läger då min far var Scout och skämde ut mig. Jag kommer fortfarande de "blöta" nätterna... *Ryser* Så jag förstår inte ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Fråga 4:vad tycker du om graffity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Om alla gillade Picasso, varför hatar då nästan alla klotter? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 n-n-nee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.