msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 mm det är konstigt klotter är ju bara kultur på stan om det inteb hade varit klotter på stan så hade det ju bara varit fula svarta väggar men om jag hade gått fram till göran persson och frågat vad tycker du om klotter då hade han sagt dåligt men om jag frågar vad är din favo färg så hade han nog inte svarat svarta smuttsiga väggar i stan fast han hade nog int heller svarat graffity väggar i stan men men..........det blir ju färg med klotter kultur...........kultur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 mm det är konstigt klotter är ju bara kultur på stan om det inteb hade varit klotter på stan så hade det ju bara varit fula svarta väggar men om jag hade gått fram till göran persson och frågat vad tycker du om klotter då hade han sagt dåligt men om jag frågar vad är din favo färg så hade han nog inte svarat svarta smuttsiga väggar i stan fast han hade nog int heller svarat graffity väggar i stan men men..........det blir ju färg med klotter kultur...........kultur Det måste jag hålla med om... Tänk er om man satte i några öl i Måns Möller, fasen vad han skulle springa runt och leka med sin "spray-burk" och den andra spray-burken i andra handen ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) och sprayat med stor text på sergelstorg ROWYN SuGeR Redigerat 25 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 och sprayat med stor text på sergelstorg ROWYN SuGeR Jag försöker låta bli att suga... men tack för "omtanken". Klubbor kan ibland vara lite smaskiga, men inte för ofta ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Nu är ju det här inte så farligt som det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 nej det är ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Klotter = Underhållning för några Klotter = Klotter för andra Klotter är väl fint men jag har hört att det kan fräta hus. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Men att folk ska spraya är väl helt okej. Förutom att de sprayar på hus då. Tunnlar, väggar och dyligt går ann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Klottra är ju en viss konst men det är ju förstörning. Man skulle ju köpa en stooooor skiva om man vill klottra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Vad klassifierar man som klotter egentligen? om att bara skriva lite på en vägg är klotter så kan man ju likagärna kleta bajs på väggen och kalla det klotter vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 fråga 5 (tror jag):vad heter 50 cents nya platta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ööömmhhh... "Mitt riktiga namn är Ture". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.