msxmsx Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) bush är väll 75 ser ut som det i alla fall? är inte bush den dära galna americanen som dom sjunger om i american idiot? :P Redigerat 9 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Det e ju dikten han skrev till sig själv på hans namsdag... (ingen annan kom ihåg han) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag tror det. Men sen vad f*n har inte jag en Desert Eagle för? I och för sej så är ju inte det konstigt eftersom att dom "Svarthyade" Blir tokiga och måste ha en egen och skjuta av lite höven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 wattafucka hinner jag inte jag vill vara med please.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Men Bush har då efter en tid tagit in en styrka i Irak och stridit där. Men vad fasen gjorde han det för igentligen? Vad har Irak som inte USA har? Sand? Eller så har de konstigt formade texter på reklam och sådant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Kan inte alla vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Det finns 2 alternativ nu. Antingen är alla som vill med, eller så skaffar ni gruppforum. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 rätt svårt att skaffa 10000-12000FM bara så där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag hoppar ur king of cheats fråga före ray så han är med nån kan skicka ett medelande om det till han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 men om alla ska vara med så blir det svårt att hålla reda på alla lag ska vi köra utan lag eller ingen ting? vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) Jag är ju med istället för bowser jr boy! Tack Bowser jr boy :) :) Redigerat 12 Mars 2005 av King_of_Cheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Äh, låt alla vara med så får de som inte är med rösta vilken person de tyckte var bäst. Föressten, hur blir det med "kommandon"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.