msxmsx Skrivet 13 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 alla får vara med och det är inga lag alla mot alla.dom som är med och dom som inte är med får rösta på en person men dom som är med får inte rösta på sig själva låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Snart börjar väl vapen dyka upp i leksaks affärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Lilla barnet till sin mamma: "Mamma, kan jag få en AK-47:a i födelsedagspresent?" -"Du är faktiskt bara fem år, men kör till." Vart är de på väg egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Afghanistan för mera vapen, dom tappade dom på bägen tillbaka, ni har väl hört att Göran Persson tänekr samarbeta med Bush för att man ska kunna ha nallebjörnar som vapen. Och Martin Timell håller fullständigt med, han sade: Jag tycker att vapen -- är jätte gulliga, precis som -- knivar som är väldigt -- roliga dom med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Snart har man väl vapenlicense vid 2-årsåldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Eftersom msxmsx uppenbarligen inte tänker PMa "Kommandon" som t.ex "Du älskar nallar...", "Föreslå nya låtar till ditt favoritband..." os.v så tar jag saken i egna händer ;). Jag PMar ett kommando till varje person som deltagit i parlamentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vet ni vad jag tänker? Boom på ett stort vitt hus med en viss buske i. Vita huset ska bort från jordens yta.. Men dagen läge i sociala samhället är helt dynamit-likt.. Varför inte bara lägga en sån vid "slottet", ingen skada skedd för fasiken! Men som sagt, rösta rött så fins det inga konstiga buskar kvar.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 *pinsam tystnad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) Vad tycker ni det ska komma för spel? Jag tycker klart det borde komma Super mario 1-bitar till gamucube. Redigerat 16 Mars 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag tycker dom borde ha ett par fler bitar annars går det väl inte bra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Nä... det är bara bra att ha ett lite klassiskt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Men då kan dom ha med mig, jag är t.o.m. ännu mer klassisk än Gustafsson... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.