Hoppa till innehåll

Parlamentet

msxmsx

Rekommendera inlägg

• Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Argh it's the apocalypse!!!

Kanske inte. Det är iallafall synd om de stackars bybor som ger all mat och skydd de har till turister. Turisterna skulle nog ha överlevt ifall alla hade en IQ över 70, alltså smarta nog att inse faran. En stor, j*vligt stor våg kommer emot dig. Vad gör du? Jo, jag tar fram min filmkamera och filmar alla stackare som drunknar i vågorna för att sedan skicka in filmen till nyheterna. Hmm.... Bra idé. Kanske inte skulle ha hänt om han/hon hade en IQ över 70. Jag menar, hur smart är det på en skala 1-10 att filma stackarna istället för att hjälpa dem eller iallafall springa upp i bergen för att överleva? 1,5 max. Lycka till alla glada och döda turister!

(På skoj för de som inte vet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att thailand skulle ha ett varnings system för tsunamis men det är quisties som inte varnar dom så jag tycker att quisties ska ta och skaffa ett varnings system men men.........(på skoj för alla som inte vet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Quisties sitter och dricker espresso och skiner i thaiar..

Men då kommer Pärsson och säger åt henne..

Förstås så tar hon fram en revolver och 3 sekunder senare ligger han med 10x10 bågarna på marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Sunami... Ett sådant fruktansvärt tillfredställelse till de knasiga pojkarna i Kina som har snea ögon, tyckte jag. Men icke är jag förgivet dum i huvudet och liknar en grön snubbe i ful kostym, jag har kraften att se in i alla människors hjärnor. Just nu vill Persson ha sina slipsar tvättade och Gudrun Schyman, som är en tvättäkta idiot, håller fullständigt med.

Mycket dåligt, mycket dåligt....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yum, espresso. Varför måste alltid Göran Persson förstöra min solsemester med sitt eviga prat om ekonomi? För att inte tala om Gudrun Schyman. Hon förstör min solbränna med sitt feministsnack ;P.

Hm, varningsystem. Varför inte bara ställa några elfefanter varje strand? Billigt och effektivt. Enda problemet blir maten, för de måste äta något. Kanske alla lik som blev över efter tsunamisarna är ett bra val, även om elefanter inte brukar äta människor. Alla dessa forskare kanske kan DNA- manipulera dem litet. Mutantelefanter, yay.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Men detta ämne handlade ju om dom där j*vla Thailändarna.

Detta som har drabbat dem om denna våg men visst har de j*vlarna tjänat en hel del med stålar om detta. Var detta kanske planerat?

Spelade de kanske upp några filmer där de hade en vatten spruta och ett par vildsinta Asiater springades. Och sedan fixade de säkert till att husen ställde sig upp och ner och att katt och hund låg på alla ställen där de kunde finnas.

Och dockor låg lite här stans i stranden. Själv tycker jag att detta låter trovärdigt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...