Hoppa till innehåll

Kärlek Mm


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

De där som du sa var "inte kärlek" är osså kärlek, jag menar bara att det inte e hela delen av kärleken..

O med "Något som jag ej bör säga" förmodar jag att du menar Sex. O det e ju också en del i kärleken..Antaglingen e du fortfarande för ung för det så därför förstår du inte Rocko.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja...För mej själv går det väll inte så bra me kärleken....Visst jag är kär i några få stycken men är dom kära i mej?Nä då...det är några tjejr som är kära i mej som hela tide tittar på mej i lektionerena...väldigt störande....Aja...man kan inte altid ha tur i kärlek ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tur o tur..Man får väll jobba lite för kärleken osså..Flickorna kan väll inte bara komma springande runt ens ben som ett gäng hundar heller..Eller jo dom kan ju men :P

 

Ja kan kan dom ju:P

 

Visst arbetta ltie grann kanske fast det är int ejag de bästa på precis...

försöker va schyst och så....jaja jag är ju de men det går ändå inte särsklit bra iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa e o va sig själv. Ta det lugnt o bara ha kul med personen man gillar. Brukar funka bäst så. Iallfall för mej.

 

Jag är mig själv...jag har kul och är lugn och så...men det funkar ändå inte :P

aja hon jag gilalr har ändå en kille...fast man kan alltid försöka bli vän med henne så om hon gör slut me han så e man redo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

De där va inte särskilt kul..

Tror fortfarande på 10..Kanske 11..

 

jag är 15 och cobraz jag har inte ens gamecube vafan ´skulle jag då svara på en tråd i gamecubeforumet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...