Slumpen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag har det kosntigaste förhållandet:min x tjej har jag dumpat och hon fattar inte att jag har det jag skriker flera gånger:JAG HAR GJORT SLUT! hon bara babblar på om typ älskling,du e cool osv jag tror att hon försöker förföra mig hon har tragit upp tröjan och visat (får man säga det på fuska?) VA HÅLLER DU PÅ MED jag blir ju uppröd!!!!...om nån tjej skulle vissa "tvilingarna" för mig skulle jag ju ta hon dirket!"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag har det kosntigaste förhållandet:min x tjej har jag dumpat och hon fattar inte att jag har det jag skriker flera gånger:JAG HAR GJORT SLUT! hon bara babblar på om typ älskling,du e cool osv jag tror att hon försöker förföra mig hon har tragit upp tröjan och visat (får man säga det på fuska?) Ja, jag me, fattar inte asså.. -_- Själv så blir man jagad.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag är kär i en tjej, men jag vet inte om hon tycker om mig :( :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vet ej,men....äsch!Låt nån annan ta hand om det,jag är inte så bra på kärlek.Faktiskt har jag inte varit kär sän jag var.....ja,4-5 år(e 10 nu).Men misstänker att en i klassen är kär i mig,en som hetter Tove.*Suck*hon håller på att retas(och det är ett gott tecken på att nån e kär).Faktiskt störit.Vissa tycker jag e söta men jag e inte kär i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 .Jag e ihop med en som heter Lisa... fast vi gör inte så mkt tesammans... mest för att vi e blyga... men annars finns det några som e störande...en av dem heter clara... hon e en sån som ba tänker på snusk hela tiden... men allafall... hon hänger efter mejj hela tiden och säger saker som du e så snyygg... vissa e sjuka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 .Jag e ihop med en som heter Lisa... fast vi gör inte så mkt tesammans... mest för att vi e blyga... men annars finns det några som e störande...en av dem heter clara... hon e en sån som ba tänker på snusk hela tiden... men allafall... hon hänger efter mejj hela tiden och säger saker som du e så snyygg... vissa e sjuka... det är väll soft att hon tänker på snusk...mitt tips: ta hon istället!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det hände värsta grymma händelsen i skolan idag B) Jag hittade inte mina dojjor och då fick jag stanna kvar och leta medan dom andra rusa iväg till matsalen. När jag inte hade hittat dom och gett upp så kom skolans sexigaste tjej. Linda i 8C. Jag svalde några ggr och sneglade mot henne. precis då ryckte hon tag i mig gick in på toalleten, tog mina händer mot sina bröst och sa "Jag tycker du är sexig" Sen hånglade vi där hela matrasten. Jag kommer aldrig glömma den här dagen :rolleyes: april, april, på er där ute. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) .Jag e ihop med en som heter Lisa... fast vi gör inte så mkt tesammans... mest för att vi e blyga... men annars finns det några som e störande...en av dem heter clara... hon e en sån som ba tänker på snusk hela tiden... men allafall... hon hänger efter mejj hela tiden och säger saker som du e så snyygg... vissa e sjuka... Det e ju gött att hon vill snuska.. :P Korkat att du går ifrån henne..Ta henne!!Du har tur o struntar i det, kan du inte ge turen till mig?? :P ;) Poison: Det drömmer alla om!! :P Inte bara du! Redigerat 1 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag vet! En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse :rolleyes: Käre gode gud. Gör så att jag eehh får ta på någons bröst någon gång. Amen.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, amen!http://www.my-smileys.de/smileys2/2ar15smilie.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/1_4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag vet! En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse :rolleyes: Käre gode gud. Gör så att jag eehh får ta på någons bröst någon gång. Amen.! Men din kåte jävel, ta o skärp dej. Hur gammal är du? Det känns bara om att ta på mjuka bollar. Trevligt, javisst. Kärlek är väl trevligt, då det inträffar. Är dock inte inne i en sån period just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Att ta på andras bröst e inte kärlek,kärlek e förnuft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.