Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Dricka??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Antaglingen e han 10 år o ska kaga sig o säger att han druckit.. (Sprit antaglingen -.-?) Ni som nu bara vill ta på tjejerna, gå o ta på 2 bollar o känn er nöjda. Kärlek e väll ändå inte bara massa taffs? Kärlek kan väll vara att bara sitta o snacka eller att gå o hålla varran i handen o prata en söndags eftermiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Poff verkar vara en av de smartaste är. De seriösaste jag hade var med min ex tjej sara. Vi gick på handbolls matcher och såna saker tillsamans. Ioförsej gorde jag slut efter ett tag. Nu e jag kär i världens snyggaste tjej ; D :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 På min skola är det liksom oacceptabelt att vara ihop med nån. Jag tittade på en tjej ett tag och blev mobbad av alla i fem veckor (störande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Bugar o bockar Vizz. Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare än o stå o klämma på nåns bak? ;) Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Bugar o bockar Vizz. Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare än o stå o klämma på nåns bak? ;) Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas. Ja, det verkar vettigt vad du säger. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Bugar o bockar Vizz. Men hur var det då att gå på en handbolls match me bruden din, va inte det härligare än o stå o klämma på nåns bak? ;) Vad jag menar e de flesta som börjar komma upp i tonåren blir små snusk, som sen när det kommer till kritan o det inte bara e snack längre så vågar dom knappt kramas. HA skaffar du en brud åt mig så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Skaffa en själv, Romeo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 (redigerat) Antaglingen e han 10 år o ska kaga sig o säger att han druckit.. (Sprit antaglingen -.-?) Ni som nu bara vill ta på tjejerna, gå o ta på 2 bollar o känn er nöjda. Kärlek e väll ändå inte bara massa taffs? Kärlek kan väll vara att bara sitta o snacka eller att gå o hålla varran i handen o prata en söndags eftermiddag. ööööhh 10 nnnej men däremot 15 och förresten var det inte sprit det var fucking j**** redbull, jag fick nämeligen en stark allergichock och åkte in te akuten säger vi april, april sent april skämt men det är ju fortfarande april men jag är 15 Redigerat 6 April 2005 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 De där va inte särskilt kul.. Tror fortfarande på 10..Kanske 11.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag tror inte 15 åringar spelar zelda och han har sakt i en tråd i gamecube forumet en gång att jag var 10-13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag tror inte 15 åringar spelar zelda och han har sakt i en tråd i gamecube forumet en gång att jag var 10-13 Jaså som om inte 15 åringar spelar Zelda? Jag sgå på TV då det var en gammling som spelade Final Fantasy. Inte för att jag bryr mig om hans ålder men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.