-=jedi knight=- Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag vet det nu jag har inte Luigi än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jag kanske ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Supermario 64 DS är bara för sjönt. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag köpte det för 5 min sen mario ds alså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Tilda: vet inte vilket som är bäst av Rayman och Mario DS faktiskt. Har inte spelat Rayman än. Bara tittat på. Fast det verkar ju bra! Men Mario 64 DS är riktigt kul. satt igår kväll några timmar. Nu börjar jag tycka att touch scren är väldigt skönt ibland. Fast emellan åt är den jobbig. Att göra ett vända-håll-hopp är ganska svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ja men ursäkta att jag är en tjej då som köper kläder!! annars hade jag nog haft råd!! men ursekta mig då, du behöver inte bli tjurig för det, och bara för att jag e kille betyder det väl inte att jag inte köper klädder och anndra sasker också!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ok Sry! Men tjejer har liksom att gå på Stan som Hobby... jag och mina kopmisar går på stan nästan varje helg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jaså, va kul, om du vill veta, så gör jag det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag har me DS .... Måste lira MP. Har bara GBA spel sen men orka spela :P! I´m an EVIL=:evil: boy :P :D:D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 ok! haha :P!! Sry Vet_Inget!! visste inte att du hade det som Hobby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag köpte också Nintendo DS på realese dagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 okey! :D Nu snart ska jag åpka och köpa Super Mario 64 DS :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg