Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 När jag får månadspeng så ska jag skänka en slant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) skandiabanken! där jobbar min brorsa... har för övrigt sms:at 250fm för 10 kr till fuska. det kanske ni tjänar ca 8 kr på lr nåt... Redigerat 19 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Sidan har slöat ibland så jag har vant mig. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Admin: Kan man betala till Skandia banken genom föreningssparbanken om man betalar via internet? ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Admin: Kan man betala till Skandia banken genom föreningssparbanken om man betalar via internet? ;S Ja det är inte problem och göra det. Välj bara överförning samt fyll i kontonummret ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 <--- E för ung för att ha ett konto på banken... ...så får ge pengar genom sms :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Admin: Kan man betala till Skandia banken genom föreningssparbanken om man betalar via internet? ;S Goodie, ska försöka skicka lite pengar så fort jag får cash.. ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Admin: Kan man betala till Skandia banken genom föreningssparbanken om man betalar via internet? ;S Ändå om man har bank konto, men inte för mycket besvär?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag har faktiskt märkt skillnad på sistone :). Perfekt till Påsklovsveckan. Hur mycket räknar ni med att få per bidrag, Admin ? Så man inte skänker för lite och gör bort sig.. :mellow: ... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har faktiskt märkt skillnad på sistone :). Perfekt till Påsklovsveckan. Hur mycket räknar ni med att få per bidrag, Admin ? Så man inte skänker för lite och gör bort sig.. :mellow: ... :P Alla bidrag är bidrag oavsett storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 men om ni har nordea, så skänk inte för lite, de tar ut en avgift har jag för mig, men kanske inte för sånnt men jag vet inte riktigt som sagt. men det kan hända att ni får betala 20kr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Jag skulle gärna vilja ge mycket pengar ca 500. Men det får jag inte fö mina föräldrar :( Fast undra om det finns nån skandia bank i Skellefteå ;) [Edit] stavfel. Redigerat 21 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.