Gäst Jovve^ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Alla bara klagar "fel låt vann" nu vann las vegas och då vann den det är bara och acceptera det istället för att klaga! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Nanne var bäst ärligt talat tyckkte jag nordman lät som en gammal sur gubbe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Jag förstår inte varför alla tycker Nannes låt var så bra. Jag tycker att den var värdelös. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jimmy Janssons låt var värdelös ^_^ men håller med att fel låt vann men alla var dålig tyckte jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Är det bara jag som tycker att melodifestivalen är det värsta som finns att se på tv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Är det bara jag som tycker att melodifestivalen är det värsta som finns att se på tv!? Du är inte den enda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Nanne var ganska bra faktist -_- Nordman,Martin och A different kind of love var bäst enligt mej asså.Men Martin var nära på förlora, Så det var ganska jämn på dom två första det skilde bara 3 poäng :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 A different kind of love, lol den var helkass lyssna på hon som sjunger vilken konstig röst man ryser av att höra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 hon som sjöng diffrent kind off love hadde jätte cool röst tycker jag :D nannes låt var ur dålig men hennes röst va bra... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.