-=jedi knight=- Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han är och har alltid varit en "Idiot". Mamma och Pappa fick plocka isär den och jag tror att Tuggummi lukten är kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Det skulle vara något ett Game boy i strawbarry smell edition :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Ja lr ds med hallon lukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Szessa Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men åå om du inte orkar läsa instruktionsboken först, får du väl skylla dej själv xD För där står det att man måste spela inomhus xD Så jag tycker att du får skylla dej själv! =) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 eeh, Dom pratade, så kommer du plötsigt in 1 år framåt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Szessa Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 haha jo precis xD läste de bara ,, xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 gick det på garantin? då sa du inte vad som hade hänt för garantin är inte till för klantarsel utan för fabriksfel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Szessa Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 hahah xD där hade du rätt ;PxD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Du får ett nytt på garantin . Men tänk dej för nästa gång för när snö smälter blir det ju vatten och det förstör de flesta elektróniska grejer. Att skydda sitt ds från snö är lika självklart som att inte spela i regn . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Oj så många svar Kanske lite efter typ 1 ÅR GAMMAL TRÅD -.- angående --gick det på garantin? då sa du inte vad som hade hänt för garantin är inte till för klantarsel utan för fabriksfel! --- såklart man inte säger att man tappade den i snön då e man ju dum ihövvet + även om man inte läser instuktions boken så fattar man ju att den inte tål snö och vatten och sån skit men när jag gick hem från min vänn så snöade det inte det va snö på marken så tappade jag den många som missuppfattade visst Men åå om du inte orkar läsa instruktionsboken först, får du väl skylla dej själv xD För där står det att man måste spela inomhus xD Så jag tycker att du får skylla dej själv! =) okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden Redigerat 15 Augusti 2006 av sasuke kun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Varför det? Skämta bara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 okey smart av nintendo att göra en bärbar konsol om man bar får spela innomhus ,ja ni hör ju själva hur dåligt det låter -.-' snälla någon lås denna tråden Man kan spela det utomhus men man ska inte tappa det i snön. Och därför så brukar man inte spela det ute på vintern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg