Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Praoade första gången i 3an . Senaste gången fick jag gå upp kl 5 på morgonen för att åka till jobbet som låg 2 mil bort. ( ett bageri ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 För ganska länge sen praoa jag på Konsum fick ha konsum kläder på mig då :) men det som var riktigt bra med det var att jag fick välja en påsa med vad jag ville från affären och så fick jag panata burkar åt dom och jag fick dom pengarna jag panta för (150) jag praoa 1 dag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Möjligt att jag ska praoa på ett hotell om två veckor. Har ingen aning om var man får göra men de blir säkert kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag praoade i höstas. Praoade i Ungern. Var helt ok, med tanke på att praon var två veckor men jag var där i tre veckor. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 min kompis praoa på ett hotell, hon fick typ vika handukar o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Inte så farligt. Skulle själv praoa på ett hotell. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag praoade för drygt ett halvår sen. Praoade på ett Webcafé. Kan berätta om händelserna: Dag 1: Vi kom dit på morgonen vid 09:00. Vi fick börja med att göra rent borden och ställa fram lite saker. Efter drygt 15 minuter fick vi lira vilket Steam spel vi ville eller surfa tills 13:00 skulle jag tippa. Då skulle vi äta men då skulle jag åka mini buss till Stockholm för att se Rammstein :cool: Jag kom hem tpy 04:00 på natten. Dag 2: Vi kom dit 08:30 för skojs skull. Vi fick göra rent handfaten och annat. Vi fick göra rent borden igen och där datorerna stod. Sedan fick vi spela till 13:00 och då skulle vi käka. Sen skulle vi göra rent lite till och sen spela resten av tiden, slutade 16:00. Dag 3: Det kom 2 till som skulle praoa. Vi fick starta alla datorer. Vi fick städa igen. Vi fick spela i 2 timmar. Sedan städa och sen tror jag det var se på TV och sen käka. Sen spela hela eftermiddagen. Jag tyckte det var lyx iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag har praoat på ett ålderdoms hem det sög, ett bageri det sög dubbeld så hårt och en reklamfirma som var skitskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 en kompis te mej praoa på en flipperspels lagare, de fick spela flipper och läsa porrtidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Praoat på en Statoil-mack, rätt kul... + Behövde aldrig göra nåt. Maskinen som pressade kartonger var söt. - Tråkigt att aldrig göra nåt. När maskinen som pressade kartonger var överfull och inte gick att använda... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Vi hade prao för rätt länge sen nu, men det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jag fick praoa i en skivbutik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.