Schassen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Var och kollade lite på Pcgames forum och dom har 10972 registrerade användare. Och Fragzone har Registrerade användare: 12929 Så med andra ord så är dom Sveriges största spelforum! Sen så kanske det finns andra svenska spelforum som jag inte känner till också. Redigerat 24 Mars 2005 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Vilket forum har mest svar da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Varför just hurra sassa? o.O Jag, du och alla andra på forum.fuska.se är juh också den 10k:ende medlemmen om man tänker efter, för om vi/ni/alla inte varit medlemmar så hade inte sassa varit 10k:ende medlemmen etc. Alltså, om det skulle firas med något eller dylikt, så ska hela forum.fuska.se få ta del av det ;) När jag tänker efter så har du rätt.Om t.ex. inte jag reggat mig så hade sassa blivit den 999:e medlemmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Suck.. Denna pesimistiska # 21 <_< (:)). Personligt påhopp ? Nej =P. Ja, vi är väl en utav de större forumena i Sverige skulle jag tro.. Varför inte dra hit alla när vi ändå är en bit påvägen xD ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det har inte firats något så jag tror det inte blir något då :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 vänta nu lite.................en kille/ tjej heter ju sas och en sassa kanske samma person!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Ja säkert :huh: Det är ju bara och kolla användarens Ip :student: Redigerat 27 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Nu tror jag allt att Admin får Hyra Globen en kväll och ställa till med en hej dundran till fest! :D Jag har letat som fasen efter större forum. Vissa är ganska stora, men har ingen uppdelning över huvud taget. Vissa Forum har många medlemmar men få är aktiva. Jag hittar i alla fall inget bättre forum. här på fuska.se finns nästan allt. Det tycker jag är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.