Escain Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 "Den dag NesseN blir mod heter jag Urban" Ajdå.. :> Hehe Raest...(; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Men det är fortfarande en sak kvar,vad menas med Yttligare Information i pressen???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 kan man köpa sig en plats till modd? låter lite konstigt.. då kan ju vem som helst bli modd och banna typ vem som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 kan man köpa sig en plats till modd? låter lite konstigt.. då kan ju vem som helst bli modd och banna typ vem som helst.. Nej man kan inte köpa sig till modd men förut kunde man det. Och det var inte billigt heller det kostade ca 10000-30000 tror jag men det var länge sen när jag var nybörjare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jo man kan köpa plats som modd i ett Gruppforum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ååh då fattar jag som claner? :) leader = admin. vice leader = moderator. member = vanliga. eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Admin=Boss på sidan Moderatorer=Typ Vakt kanske Medlem=Medlemar Fuska VIP=Medlemar som har tillgångar till fler grejor Gäst=Gäst på sidan Spammare=Skriver onödiga inlägg Idiot=En helt vanlig idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Admin=Boss på sidan Moderatorer=Typ Vakt kanske Medlem=Medlemar Fuska VIP=Medlemar som har tillgångar till fler grejor Gäst=Gäst på sidan Spammare=Skriver onödiga inlägg Idiot=En helt vanlig idiot Jag får rensa lite: Medlems:grupper Admin: boss på sidan Moderatorer: De som jobbar på sidan förutom admin Fuska Vip: Betald medlemskap som får tillgång till mer Gruppledare --------: Som leader i en klan/grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Har också haft ett sånt här forum med shop. Admin kan få så mycket "fm" den vill, men jag tror inte moderatorerna kan. Beror på hur mkt access den har. Sen kan man göra olika grejer med olika effekter och funktioner. Och sedan får man själv välja bild på föremålet :) Det är kul.. men jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Admin: Übermensh Moderator: Übermenshens närmaste män/kvinnor Medlemmar: Mensh Xade: Ündermensh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 en enkel fråga; kan ni låsa upp inlägg igen efter att ni har låst dem? och så kan ni ändra varandras inlägg t.ex. #21 ändrar admins inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 en enkel fråga; kan ni låsa upp inlägg igen efter att ni har låst dem? och så kan ni ändra varandras inlägg t.ex. #21 ändrar admins inlägg? # 1: Jomenvisst. # 2: Jomenvisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.