nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 :bah: verkar inte användas så ofta inte heller :ph34r:, men jag saknar faktiskt en gråtande (helst storgråtande) smile. någon annan som saknar/vill ha bort någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Den här gråter ju. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nej, han är rädd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Han gråter , han är inte rädd , iaf vad det står. Håll musen stilla på smileysen så står det : Cryingsmiley :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Han gråter , han är inte rädd , iaf vad det står. Håll musen stilla på smileysen så står det : Cryingsmiley :cry: Det spelar ingen roll vad det står. Han ser rädd ut vilket som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Om nu ska klaga på smilleys så ta egna det kan ni göra om ni vill ha nya. Det kan Ni/du göra på BB kod hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Håller med om att vi borde ha en gråtande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det finns oändligt många smileys jag skulle vilja ha. Mest sugen är jag på en utflippad, då man skulle kunna skoja till det mera.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag tycker det räcker med de vi har, annars ökar säkert flooding med smileys... Den enda jag saknar är den här: http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleye/rolleye13.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) jag bryr mig inte om smileys. dom behövs inte fast jag har en galen smiley som ava Redigerat 22 Mars 2005 av RSX RSX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Jag tycker det räcker med de vi har, annars ökar säkert flooding med smileys... Den enda jag saknar är den här: http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleye/rolleye13.gif Jag kanske missupfattade detta men som jag förstod det menade du att den smillisen inte finns men du vill ha den ;) var det dne du ville ha :rolleyes: Oj jag såg fel jag såg inte att han inte hade en glad mun :( Redigerat 23 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Själv stör jag mig VÄLDIGT mycket på den här :P På vanligt "chatspråk" eller vad det heter så ska:P inte tydas som någon osjysst "pik" eller vad det kallas. Utan smilisen på fuska.se räcker ut tungan. Den borde bytas ut mot en smilis som har tungan på sidan istället. Denna Smilis går att missuppfattas väldigt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.