Paper Mario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tjatja jag har nu skickat ett sms till fuska att jag vill ha fuska vip men inget händer vad ska ja göra :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tjatja jag har nu skickat ett sms till fuska att jag vill ha fuska vip men inget händer vad ska ja göra :angry: Exakt vad hade du SMS:at? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Du kan ha skickat in fel medlemsnr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 :( *suck* kanske d men e helt säker--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Prata med admin, han brukar kunna ordna upp saker åt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Du har det nu. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Tjatja jag har nu skickat ett sms till fuska att jag vill ha fuska vip men inget händer vad ska ja göra :angry: Sånna saker tar tid...Det är inte bara pilla på några knappar och hokuspokus det är fixat.Tålamod är något du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Men skickade 2 gånger och det funkade inte första så hade skrivit fel isånafall, Fick det direkt sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 men förlorade du några pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Du kan ha fått FuskaVIP för 2 månader framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Nä jag har bara betalat 30kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 men kostar det inte 20 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.