guldfisken Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 vad gör ni på era raster? vi spelar iallafall game boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 vi går mest runt i våra gäng och kör basket och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Snackar med kompisarna om sånt som jag brukar snacka med kompisarna om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Spela Bandy(landhockey) eller fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Hittar på något skit. Slåss eller åker kundvagn, varierar lite :). Och sitter och glor förstås.. =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Själv sitter man i soffan och softar mjukt... Jag klarar inte trycket med att sitta vid en skolbänk. Jag får biceps möggel på mig :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 inget spelar ds i bland basket pingis fotboll (ritar när det regnar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Vi hänger i Cafeterian eller bara går runt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Speelar utebandy fotboll och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 spelar krona med att skjuta annars går vi till ica lr fritidsgårn,men man kan ju alltid spöa småungarna på fotboll de e rätt så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Springer runt en stollpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Har tråkigt, pratar el spelar bord fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.