CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 har fått för att jag skrivit om olaglig nerladdning, gjort reklam för diversse sidor m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 1:a Onödigt inlägg 2:a Sa till en snubbe att jag hade anmält honom för olaglig nerladdning*klantigt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Varning 1:Överförd från Toxic! Varning 2: 1.11. Nu när jag fått 2 varningaqr så ska jag skriva mindre inlägg och såklart seriösare inlägg :) Jag ska satsa allt på att skriva bra inlägg :) Redigerat 2 April 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mycket kul spamm! Men jag hade inte läst reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag har ingen,men jag var nära att få en(hehe)jag svärde och sa massor av dumma ord t.e.x en kille sa jag nån gång typ......din lilla*pip**pip**pip* någonting......fast jag censorade nu.... ;) Ja, du var nära att säga så till mig med.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=375028 Inget annat behövs skrivas. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varför tog du upp den gamla tråden när du var så barnslig??<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 För att jag kände för det. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag fick min varning på grund av jag spammade när jag ny här Det var inte mitt fel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Skrev nått som tydligen va fult Redigerat 3 April 2005 av Mighty Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) För att jag var för bra, och moddarna tyckte att jag inte skulle få vara kvar om jag inte hadde en varning =( Riktiga historien: Uttalade mig rasistiskt. (ja, jag e svenne) andra: Personligt påhopp. (det var som f*n.) Tredje: Onödigt inlägg, men för att göra en lång historia kort, Admin tog bort den varning eftersom Chihuahua GJORDE FEL!!! *haha!!!* sen så blev jag inaktiv för att inte göra mer saker o.s.v Redigerat 1 Mars 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Men fick du inte tre varningar? :huh: Eller tog du bort en sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.