Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 läs detta :D Det första tillbehöret till Nintendos nya spelmaskin ”Revolution” är premiärvisat! På E3-mässan i maj kommer Nintendo att presentera sin nya spelmaskin, som går under projektnamnet ”Nintendo Revolution”. Enligt Nintendo kommer Revolution inte att bli någon vanlig spelmaskin, utan precis som namnet antyder en revolution för spelvärlden. Idag har vi fått det första smakprovet på vad Nintendo menar med revolution. Nintendo har nämligen presenterat det allra första tillbehöret till Revolution, som de kallar ”Taste Me!”, fritt översatt till ”Smaka Mig!”. Det är tänkt att spelaren ska placera Taste Me!-tillbehöret i munnen (ungefär som ett tandskydd) och då kunna känna olika smaker som skickas från Revolution-spelen. Smakerna skickas helt trådlöst, så du behöver inte ha några sladdar i munnen samtidigt som du spelar. Taste Me! kan naturligtvis användas på många olika sätt – föreställ dig möjligheterna att i ett boxningsspel känna riktig blodsmak i munnen efter att motståndaren har fått in en träff. Taste Me!-tillbehöret skulle också kunna bana väg för helt nya sorters spel – det har bland annat gått rykten om ett spel där målet är att bli licensierad whiskeyexpert, genom att provsmaka olika whiskeysorter via Taste Me!. Till höger kan du se den första bilden på Taste Me!-tillbehöret, i naturlig storlek. taget från nintendo.se.... finns en bild med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Låter otroligt! Det hade verkligen varit något! Fast att skicka smaker genom elektronik tror jag inte på. Hade varit tufft iallafall. April April... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det är likt en addaptor till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Det står "Game Boy Advance" på den. Redigerat 1 April 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Host host.. Aprilskämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Pörgel en tandställning i munnen, det lät ganska trovärdigt annars men int gick jag på det kanske på grund av min alla ljuger alla luras instinkt som vaknar till liv nu under skämtdagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har skickat e-mail till dem, och frågade varför det stod "Gameboy advance" på Taste it :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vad blir svaret? Jo, "April April".... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Synd att det va en april skämt, för det låter ju verkligen coolt!!http://www.my-smileys.de/smileys2/blob.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Faan vad alla är krossade som trår att detta är ett April skämt !! Tryck sedan på Taste Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Varför står det "Game Boy Advance" på den? Föresten så gör Nintendo ett April skämt nästan varje år. Redigerat 2 April 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Denna gick jag på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg