lidmer Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 MEN OMG! bara för att gud finns i dinna tankar så e det ändo inte 53.5% chans för det skaffa ett liv kristna !! **** ** * *** * ****** !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 MEN OMG! bara för att gud finns i dinna tankar så e det ändo inte 53.5% chans för det skaffa ett liv kristna !! **** ** * *** * ****** !! Kommatecken. Ska bli intressant att fördjupa mig i exakt vad du tycker. Det där blev man ju knappast klokare av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Gud är en påhittad skapelse som de allra flesta kristna tror på.... Men som 0% existerar,,,, Det är ungefär samma sak som Buddhisterna, fast Buddha är dock en aning mer trovärdig än gud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 budda har funnits, han var en prins som utvecklade buddismen. Men han är ingen gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) EDIT:Min brorsa som skriver skit igen... Jo visst tror jag hellre på Big Bang än tex. gud. Men jag tycker inte att dem som har en tro är idioter... Alla ska få ha sin egen tro. Redigerat 3 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 tror inte på big bang... inte ens chans att det hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Detta är sanningen om världen... Det har skett en big bang! Forskarna säger det och jag säger det! annars skulle inga dinosaurier ha skapats! Det kom en meteor och träffade jorden.. Alla dinosaurier dog ut och andar varelser skapades. (NEJ TILL RELIGION) <OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!! HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100% VA LITE MER ALERTA!!!!!!!> Vem har gjort Big Bang då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Big bang är påhittat! kan aldrig hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) Det är en väldigt speciell och underlig fråga men om det då var början vad orsakad big bang??? Jag tror man får va lite mer fysisk en så. Jag själv tror big bang aldrig någonsin har inträffat men kommer inträffa... jag tänker så här : Jag tror att forskarna på NASA inte riktigt har rätt för jag tror att alla beräkningar är fel och rätt för jag tror att det inte har inträffat jag tror att vi på något sätt kan mäta saker i framtiden så att jag tror att det kommer vara slutet på evigheten Jag tror att innan universum alltid har existerat i en evighet som bara börjar om och om igen det är så jag menar med big bang att du kan göra beräkningar bakåt i tiden samtidigt du kan göra det frammåt men ändo räkna ut en teori som kallas big bang som då hände för en evighetsen men ändo kommer inträffa igen om en evighets evighet. FÖRLÅT FÖR MÅNGA RADER :( Redigerat 12 Oktober 2005 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 jag tror inte det hänt eller någonsin kommer hända igen eller vad du nu menar. tror mer på att gud skapa världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 jag tror inte det hänt eller någonsin kommer hända igen eller vad du nu menar. tror mer på att gud skapa världen själv tror jag inte på gud men jag tycker inte att det är fel att folk tror på gud men vad gör så att du tycker att det låtar mer sannoligt att gud skapade jorden en att det var big bang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 jag tror inte på vetenskap men jag tror på gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.