Hoppa till innehåll

Big Bang!


Gäst ymphinorx

Rekommendera inlägg

  • Svar 628
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

MEN OMG! bara för att gud finns i dinna tankar så e det ändo inte 53.5% chans för det skaffa ett liv kristna !! **** ** * *** * ****** !!

 

Kommatecken.

 

 

 

Ska bli intressant att fördjupa mig i exakt vad du tycker.

Det där blev man ju knappast klokare av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

EDIT:Min brorsa som skriver skit igen...

 

Jo visst tror jag hellre på Big Bang än tex. gud. Men jag tycker inte att dem som har en tro är idioter... Alla ska få ha sin egen tro.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är sanningen om världen...

Det har skett en big bang!

 

Forskarna säger det  och jag säger det!

annars skulle inga dinosaurier ha skapats!

 

Det kom en meteor och träffade jorden..

Alla dinosaurier dog ut och andar varelser skapades.

 

(NEJ TILL RELIGION)

 

<OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!!  HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100%  VA LITE MER ALERTA!!!!!!!>

 

Vem har gjort Big Bang då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en väldigt speciell och underlig fråga men om det då var början vad orsakad big bang??? Jag tror man får va lite mer fysisk en så. Jag själv tror big bang aldrig någonsin har inträffat men kommer inträffa... jag tänker så här :

 

Jag tror att forskarna på NASA inte riktigt har rätt för jag tror att alla beräkningar är fel och rätt för jag tror att det inte har inträffat jag tror att vi på något sätt kan mäta saker i framtiden så att jag tror att det kommer vara slutet på evigheten

 

Jag tror att innan universum alltid har existerat i en evighet som bara börjar om och om igen det är så jag menar med big bang att du kan göra beräkningar bakåt i tiden samtidigt du kan göra det frammåt men ändo räkna ut en teori som kallas big bang som då hände för en evighetsen men ändo kommer inträffa igen om en evighets evighet.

 

FÖRLÅT FÖR MÅNGA RADER :(

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror inte det hänt eller någonsin kommer hända igen eller vad du nu menar. tror mer på att gud skapa världen

 

själv tror jag inte på gud men jag tycker inte att det är fel att folk tror på gud men vad gör så att du tycker att det låtar mer sannoligt att gud skapade jorden en att det var big bang?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...