bubblan66 Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 hur besegrar jag ganondorf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ganon eller ganondorf? ~SPOILER VARNING~ Ganondorf - Du minns kanske phantom ganon från forest temple? Japp, du har rätt, du ska skjuta tillbaks eldbollarna han kastar mot dig. när han trillar ihop så "hookshotar" du dig fram på honom och slår några biffiga slag med svärdet på honom. Repetera och han dör snart. Ganon - Skjut ljuspilar i ögonen och ta sedan fram antingen biggoron sword eller megaton hammer och slår honom på "svansen". När du kan återta master sword gör du det snabbt! gör samma sak och han dör snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubblan66 Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Ganon eller ganondorf? ~SPOILER VARNING~ Ganondorf - Du minns kanske phantom ganon från forest temple? Japp, du har rätt, du ska skjuta tillbaks eldbollarna han kastar mot dig. när han trillar ihop så "hookshotar" du dig fram på honom och slår några biffiga slag med svärdet på honom. Repetera och han dör snart. Ganon - Skjut ljuspilar i ögonen och ta sedan fram antingen biggoron sword eller megaton hammer och slår honom på "svansen". När du kan återta master sword gör du det snabbt! gör samma sak och han dör snart. ska jag använda skölden? det tycks inte hända något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Nej, du ska slå med master sword, som du gjorde med phantom ganon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) Slå med master sword, sen skjut en ljuspil på han, och spring fram till han ( med luftstövlarna) och hugg han. Du kan inte fokusera med navi så det är svårt att träffa, men det går. Redigerat 7 April 2005 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire_Frog7 Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hur många gånger har alla tagit Ganon? jag har tagit honom 78 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Typ 2 ggr eller 3. 78 gggr :huh: du är nog en av dom som klarat han mest gånger om du inte ljuger förstås. Hur går det bubblan66? klarar du ganondorf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire_Frog7 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr :) Jag satt i 5 veckor och bara spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 78?? <_< Jag har klarat honom 2 eller 3 ggr :) oj..då måste du klarat honom några gånger om dagen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 men han är för lätt jag har klarat han 54 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 vet ej det är för många gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg