Hoppa till innehåll

Favoritämne?

Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

Matte är ju roligt! Likaså Engelska, Bild, No. Det är däremot värre med SOn, musik (inte för att jag är usel men det är tråkiga lektioner), Svenska (hatar läraren) och Hemsk-kunskap (Detta hade säkert varit kul om man inte haft den värsta läraren i världshistorien som är pedant som tusan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varierar väldigt, just nu är väl Bild roligast, pga att vi spelar in film. en annan dag kan svenska vara de roligaste, och en annan kanske matte.

aja, svenska och bild är väl roligast då.

alla so grunkorna suger, utom religion och till en liten del historia. geografi suger mest.

när man nästa år blandar in musik i schemat kommer de vara överlägset roligast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

rast o lov e det bästa. Bild o gympa e också rätt skoj och NO var kul den här terminen för vi hade en jättesjysst lärare men vi kommer inte ha honom mer :( det jag hatar mest är lätt matte och spanska för jag tycker min spanska lärare e dum i huvet(ursäkta uttrycket men jag höll faktiskt igen lite där)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...