KazeN Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Matte är ju roligt! Likaså Engelska, Bild, No. Det är däremot värre med SOn, musik (inte för att jag är usel men det är tråkiga lektioner), Svenska (hatar läraren) och Hemsk-kunskap (Detta hade säkert varit kul om man inte haft den värsta läraren i världshistorien som är pedant som tusan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Varierar väldigt, just nu är väl Bild roligast, pga att vi spelar in film. en annan dag kan svenska vara de roligaste, och en annan kanske matte. aja, svenska och bild är väl roligast då. alla so grunkorna suger, utom religion och till en liten del historia. geografi suger mest. när man nästa år blandar in musik i schemat kommer de vara överlägset roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Engelska regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Tror det kommer att bli datorkunskap när jag börjar ha det och hat ämnet är Religion. Så onödigt med religion, det skapar bara krig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Svenska Ö_Ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 usch musik e tråkigt.... vi får dela in oss i band och välja en låt som vi sen ska spela upp för klassen... en gång fick jag sjunga, clocks av coldplay..... det lät inte allt för vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 rast o lov e det bästa. Bild o gympa e också rätt skoj och NO var kul den här terminen för vi hade en jättesjysst lärare men vi kommer inte ha honom mer :( det jag hatar mest är lätt matte och spanska för jag tycker min spanska lärare e dum i huvet(ursäkta uttrycket men jag höll faktiskt igen lite där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 I 6an var typ Engelska bäst.. (bra lärare) och matte sämst (flintis till lärare).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 svenska/so gympa äger.. matte/no/språk=BOOOOORING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.