WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Just nu: Nagoom - H.A.A.R.P lyssna gärna men ingen här på fuska gillar min musikstil :( Det är ju bra musik hadde hela min mp4 fullt med sån musik men den krashade:/ synd :( här är en till bra låt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Just nu: Nagoom - H.A.A.R.P lyssna gärna men ingen här på fuska gillar min musikstil :( Det är ju bra musik hadde hela min mp4 fullt med sån musik men den krashade:/ synd :( här är en till bra låt: Sitter och lyssnar på sån här musik nu. Brukar göra det på nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ok, min favoritlåt är nog... ehm. I nuläget är det väl: Hells Bells - AC/DC You shook me all night long - AC/DC Deuce - Kiss Black Dog - Led Zeppelin Men som sagt. Jag kan inte peka ut en låt som min favoritlåt. Det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Just nu: Nagoom - H.A.A.R.P lyssna gärna men ingen här på fuska gillar min musikstil :( Det är ju bra musik hadde hela min mp4 fullt med sån musik men den krashade:/ synd :( här är en till bra låt: Kan inte säga att jag gillar sån musik. Det är samma ljud hela tiden, sen ett lager till, ett lager till, sen ändrar dem lagret lite så det låter annorlunda >___< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Båda är bra. Favoriter just nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 GNR - Mr.Brownstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Just nu så är det http://www.youtube.com/watch?v=6cg_LcHBwXw, så j*vla bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 B.Y.O.B av system of a down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Nu: Mannen I den Vita Hatten(16 år senare) - Kent spotify:track:12zg1hoJW5w64oSw1qzm33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Kanske inte den bästa... :P Men grymt bra ändå! Inte den riktiga musikvideon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 gnr-cant put ur arms round a memory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Atreyu - Bleeding Mascara och Bullet For My Valentine - Seven Days Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.