Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 En gång när jag skulle ut så kom en kille i min klass och retade mig. Jag sprang efter honom tills han tröttnade och frågade honom varför han retade mig utan anledning. Och han sa att det var roligt och då skrattade han. Jag tog honom i halsen och sa, Detta är också roligt...För mig. Jag slog till honom så hårt i ansiktet så han verkligen ramlade bakåt och slog i huvet. Han började blöda näsblod, munblod och fick lite blod på kinden. 3 bulor i huvet typ. Han skrek, AJJ, det GJORDE ONT! J*VLA NÖRD! JAG SKA DÖDA DIG IMORGON. Jag sa, OK. We'll see. Sen sprang jag hem och var orolig för honom, vet inte varför. Men han var irriterande...Kunde inte låta bli att slå han. Han tog ett baseboll trä och sprang efter mig dagen efter..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Nej, jag har inte slagit ner någon, men är ibland på god väg att göra det, när jag blir riktigt förbannad =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 det kan vara vaslappnande ibland:P:) jo visst har man hamnat ibråk men försöker hålla sig bortanför de:P!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 det kan vara vaslappnande ibland:P:) jo visst har man hamnat ibråk men försöker hålla sig bortanför de:P!! det beror ju med vem man bråkar meden gång som kom det några som var äldre än oss dom gick ba på oss för vi spejade på en occh då påstod dom att det var en av dom som bodde där som tur var sprang vi iväg annars vet vi inte vad som kunde hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Råka skjuta en boll när vi spelade fotboll på min kompis i hans mage ganska kraftigt skott då sa han j*vla Cp unge kan du inte sikta fast det var han som sprang in i bollen så sa han en massa fula ord. Så blev jag förbannad fick utbrott jaga han hela fotbolls plan han snubbla när han sprang jag hoppade på honom slog han i ansiktet så började han grina så hämtar han sin mamma så Knäcker jag henne hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 ja det har jag några gånger tex en gång då slog jag ner en kille han stog i korridoren och grina nästa lektion sen ville min lärare prata med mig men jag bara nej tänker inte prata med dig! så då sprang jag in i klass rummet så börja hon jaga mig, hon blev fett sur sen :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag slåss nästan aldrig så barn i min klass tror jag är feg. Men när jag blir förbannad kan jag slå ner nästan vem jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 har dock inte slått ner någon (än) har väldigt häftigt humör blir lätt förbannad och väldigt mycke förbannad har dock kastat saxar efter en och jag var faktiskt nära att slå en i min klass men bildläraren stoppade mig som tur var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag har inte slagit ner nån men jag skulle gärna slå ner en person <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Om jag bara orka räkna alla ggr senast var idag. En av det värsta började med en liten box och slutade med en skadad snacke och läkarbesök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 jag vet en snubbe som bor i vår stad som är lite bakom flötet.. han stod inne på rosengård och hälsade på hitler och han hamnade på lunds sjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag kan slå ner nån om jag vill, men jag brukar ha slut på energi när det är dags att börja slå ner nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.