KazeN Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag såg ett barnprogram med min kusin (3år) för några dagar sedan. Det är ju hemskt! Dom använder avancerade ord som knappast en 3åring ska klara av och det förekommer även svordomar alltför ofta. Det ska vara dom gamla klassikerna utan svordomar och lättförståeligt innehåll. Dom behöver inte krångla till en massa bara för att barnen ska lära sig något. Man kan lära sig utan svordomar och avancerade ord helt enkelt. Tillbaks med det gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Inget slår Joelbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Där sa du något Kazen^ det är helt klart det är mycket mer advancerade ord i nutidens tecknade serier än vad det var förr i tiden då var ju programen riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) Disneydags, ja. Kunde bara titta i ett år ellernåt, sen blev allting skit, nu finns det väl inte kvar längre, eller? då var det mina barndomskompisars föräldrar som anordnade fredagsmys runt om i kollegernas soffor.. dagisvännerna finns ju kvar =) Redigerat 7 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Bumbibjörnarna Gubben som ritade i filmjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 MeM, jo, min kusin kollar på det. Jag vet inte vilken tid dock och jag bryr mig inte heller för det mesta är uselt nu för tiden ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag gillade Disney dags när det gick på ettan och Kattis, Johan och Alice var pogramledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Björnes magasin, var en klar favorit 3 myror är fler än 4 elefanter gick oxå ner, nuförtiden klassas man som gammal av vissa om man kommer ihåg tiden när Magnus Härenstam var komiker :( satt även o glodde på disney dags...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag såg på Luftens härskare Bolibomba (missade itne det en ända gång från 1 och neråt eller en gång fast då lekte jag ien vattenpöl ^_^ Pokemon Digemon Bartman Stålmannen Darkwing duck typ alla va det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rehnen Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Tacka vet jag Beppes godnattstund, trolltyg i tomteskogen och sist men inte minst lillstrumpa & systeryster. Ika i rutan ger mig fortfarande mardrömmar! Hur kunde det programmet smita igenom cencuren?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 MeM, jo, min kusin kollar på det. Jag vet inte vilken tid dock och jag bryr mig inte heller för det mesta är uselt nu för tiden ^^. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 bolibompa pokemon(missade inte ett ända) batman stålmannen sonic sommar och vinter-låvs tv på ettan (greve holms slott, vintergatan mm) och mycket mer jag såg typ på tv 3-4 timmar om dan då. (och nu har man ju lill-syrra så man har ju nått att skylla på hehe :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.