Hoppa till innehåll

Barnprogram, Förr?


Gäst _Otaku_
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag såg ett barnprogram med min kusin (3år) för några dagar sedan. Det är ju hemskt! Dom använder avancerade ord som knappast en 3åring ska klara av och det förekommer även svordomar alltför ofta. Det ska vara dom gamla klassikerna utan svordomar och lättförståeligt innehåll. Dom behöver inte krångla till en massa bara för att barnen ska lära sig något. Man kan lära sig utan svordomar och avancerade ord helt enkelt. Tillbaks med det gamla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Disneydags, ja. Kunde bara titta i ett år ellernåt, sen blev allting skit, nu finns det väl inte kvar längre, eller?

 

då var det mina barndomskompisars föräldrar som anordnade fredagsmys runt om i kollegernas soffor.. dagisvännerna finns ju kvar =)

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Björnes magasin, var en klar favorit 3 myror är fler än 4 elefanter gick oxå ner, nuförtiden klassas man som gammal av vissa om man kommer ihåg tiden när Magnus Härenstam var komiker :( satt även o glodde på disney dags......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bolibompa

pokemon(missade inte ett ända)

batman

stålmannen

sonic

sommar och vinter-låvs tv på ettan (greve holms slott, vintergatan mm)

 

och mycket mer jag såg typ på tv 3-4 timmar om dan då. (och nu har man ju lill-syrra så man har ju nått att skylla på hehe :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...