Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Det kom till Sverige typ 1998-1999 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Då var det ju bolibompa som var mode. Jag kom ihåg att det fanns ett program som hette trasdockorna. Sedan var det ju björnes magasin osv. Det hände ju att man kollade på pokémon när det var inne då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Bamse, Bumbibjörnarna, Biker Mice, Turtels, Mumin o Skurt! Men nu har man ju en lillasyster som kollar på barnprogram o då e de ju bra o lägga fram som ursäkt: - Ja bara sitter me syrran så hon inte ska bli rädd. När man igentligen bara vill se barnprogram..Mohhaa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hehe ^^ Ni har påmint mej lite..såg typ turtles när jag var bebis:p hmm o ja..Mumin,trasdockorna och från A-Ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Turtles Darkwing Duck Luftens Hjältar Räddningspatrullen Bumbibjörnara Doktor Snuggles m.m Då gick det bra barnprogram på TV. Nu är det bara skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Har svaga minnen om... Spindelmannen? Och förstås några av dom som Jellyfish nämnde :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Turtles Darkwing Duck Luftens Hjältar Räddningspatrullen Bumbibjörnara Doktor Snuggles m.m Då gick det bra barnprogram på TV. Nu är det bara skit... Ahh, dom gamla klassikerna :). Det var dessa man såg på och även Ducktales och alladin i samband med "Disneydags" "Disneytimmen" eller vad ni vill kalla det :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Poff du använder min taktik :D? Barnprogramen har blivit konstigt nu och dom har förstört bolibompa. Jag kom ihåg den gamla tiden i lilla sportspegeln där det stog målvakter framför mål på någon snurrsak så skulle dom skjuta in dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Räddningspatrullen! Hur kunne jag glömma den..Det var min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 förut på lilla sportspegeln så var det ju Tom och Jerry... och min ursäkt är nä men jag har bara tråkigt... sen när typ brorsan kommer och tittar så måste man ju visa att man inte gillar det att det är bara för att slösa på tiden (fast jag vill se) så börjar man komentera typ "men jaaa hur klarade han ddet där?" "verkligen att det där går" "men ja så dåligt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) Pokemon Bolibompa Kalle anka Oggy & kakelakorna Snurre spret och flera till ;) Redigerat 7 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Satt klistrad framför teven på den gamla goda tiden när dom visade Bamse... de var lyckliga tider!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.