Vigge_as_long Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser. Vad tycker ni om det ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag spelade tv-spel flera timmar varje dag. Jag mådde rätt sagt skit. Jag blev trött orkade inte göra nått. men jag slutae och kanske spelar ca: 5 timmar i veckan iställer för 30 timmar i veckan. Jag mår mycket bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 För spelade jag mycket Tv spel men då orkade inte jag lika mycket saker. Nu är jag i toppskick och spelar ca 1-2 timmar i veckan timmar i veckan , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 det beror ju på vars gränsen på att spela mycket är Men jag tror att men får bättre reflexer av att spela spel det går inte som beskriva vad jag tänker då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Man får sämre kondition, man blir sämre i skolan och kanske till och med förlorar kompisar. Visst kan man spela, men inte för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 om jag väntat på releasen av ett spel, och sedan får det, glömmer jag enkelt skolan och livet typ.. <host> halo 2 <host>.. nördade säkerligen de spelet till två på nätterna på vanliga vardagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag lärde mig skitmycke engelska vid 4-årsåldern tack vare Pokemon Gul,så Woicer,det kan vara bra på lektionerna(i allafall engelskan).Men du har ju inte fel.Konditionen blir dålig om man inte springer varje dag,jag springer varje dag så det gör inte så mycke :/.Förlorar kompisar,ne.Jag har få kompisar.Och jag har aldroig haft 10 kompisar.En som heter Ibb e jag ganska bra vän med.En expert.En jävel på Alien vs Predetor,SSBM,James Bond Nigth Fire.Faktiskt en jävel på alla tv-spel inklusive Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 jag har oxå lärt mej engelska via spel, och mycket annat oxå för den delen + att jag har grymma reflexer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag har blivit snabb tack vare ett spel på Experimentariet i Køpenhavn. Och jag reagerar snabbt tack vare Eye Toy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Så länge man inte spelar 24 timmar i sträck så tycker jag att det är okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag kan också mycket engelska för jag spelat mycket tv-spel. Men inte vet jag hur reflexerna är då ;) Inte har jag förlorat en enda vänd på Tv-spel. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 klart man får spela så mycket man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.