Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag spelade tv-spel flera timmar varje dag. Jag mådde rätt sagt skit. Jag blev trött orkade inte göra nått. men jag slutae och kanske spelar ca: 5 timmar i veckan iställer för 30 timmar i veckan. Jag mår mycket bättre nu.

Skrivet

om jag väntat på releasen av ett spel, och sedan får det, glömmer jag enkelt skolan och livet typ.. <host> halo 2 <host>.. nördade säkerligen de spelet till två på nätterna på vanliga vardagar..

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag lärde mig skitmycke engelska vid 4-årsåldern tack vare Pokemon Gul,så Woicer,det kan vara bra på lektionerna(i allafall engelskan).Men du har ju inte fel.Konditionen blir dålig om man inte springer varje dag,jag springer varje dag så det gör inte så mycke :/.Förlorar kompisar,ne.Jag har få kompisar.Och jag har aldroig haft 10 kompisar.En som heter Ibb e jag ganska bra vän med.En expert.En jävel på Alien vs Predetor,SSBM,James Bond Nigth Fire.Faktiskt en jävel på alla tv-spel inklusive Warcraft.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag har blivit snabb tack vare ett spel på Experimentariet i Køpenhavn.

Och jag reagerar snabbt tack vare Eye Toy

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...