Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Men om man gör för länge får man skylla sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Upp till var o en hur länge man lirar spel.Just nu lirar ja inte spel över huvud taget.. De där med reflexer kan säkert stämma, dock blir man slö o får dålig kondis också :/ De där me engelska, stämmer fint. Ja har lärt mej mer engelska i spel än på lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Man bör nog inte spela så mycket att det går ut över skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Upp till var o en hur länge man lirar spel.Just nu lirar ja inte spel över huvud taget.. De där med reflexer kan säkert stämma, dock blir man slö o får dålig kondis också :/ De där me engelska, stämmer fint. Ja har lärt mej mer engelska i spel än på lektioner. precis, alla dessa svordomar o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Åandra sidan så lär du dig ingen garammatik av TV-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Nej men du får ett bättre uttal och lär dig massa sjyssta kraftutryck att använda i verkliga livet. Jag spelar inte alltför mycket, typ en till en och en halvtimme per dag, ibland inge alls. Men som sagt det finns undantag, som när jag köpt nåt nytt soft spel, då glömmer jag världen och försvinner in i Hyrule, Sadal Suhd (Zelda/Baten Kaitos). Och inte att glömma när jag är sjuk och är hemma, då ökar spelandet markant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Nu spelar jag nästan ingenting bara typ 15 min per vecka för det är fint väder och jag har många träningar sokm går före datorn och Tv-spelet, Orka köpa ett nytt spel för 500 kr och klara spelet på 2 veckor det är slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Ja vissa säger att vi spelar för mycket tv spel och att det är onyttigt men nu har forskare kommit fram till att det är bra att spela tv spel för det får man bättre reflekser. Vad tycker ni om det ??? Alltså, det där med reflekser har man vetat länge.. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 alla spel har ju inte "reflex" scener äns <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 mias mattelåda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 vafan jiddrar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Han menar säkert att det spelet inte har Reflex scener Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.