0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 han gav han bara 1 varning, han hade redan en varning innan ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) edit: oki, hade fel kom jag på. Redigerat 12 Maj 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 blir arg på modden i ett sånt läge, kan lika väl slänga ut honom direkt? =P nico, förmodligen kommer han redan från h*lvetet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) blir arg på modden i ett sånt läge, kan lika väl slänga ut honom direkt? =P nico, förmodligen kommer han redan från h*lvetet ;) ja, precis, släng ut honom på direkten!dom som skriver sådär kommer ju fortsätta efter semestern. som sagt släng ut honom och andra som skriver så!!! Redigerat 13 Maj 2005 av RSX RSX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 ne tycker att det var bra om han hade 1 varning redan. och så ge en till. och hota med tre. fast det hade kanske varit bättre med tre varningar nu och en sen. men nu börjar det gå lite offtopic här... kanske inte så mkt föressten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Anarki, det är enda lösningen. Låt alla vara mods och så får någon som är värdig göra revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Anarki, det är enda lösningen. Låt alla vara mods och så får någon som är värdig göra revolution. Låt alla vara mod??Jag tycker man ska ha fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 alla ska inte vara modds tycker jag!men jag vill att vi ska ha mera modds... UTROTA ALLA SPAMMARE!!! :angry: Dom här trådarna e gjord av s.k Zatothenorm : Spamm tråd ett Spamm tråd två Spamm tråd tre På den tredje så gör han om inlägg!Vissa säger att han e dum i huvet och då ändrar han det till typ "Vad smart du e" istället.Han e skrattretande tills Boiuthh gör samma sak som han.Fasen,jag skratta i minuter när jag såg honom skriva det... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 asså den där Zatothenorm är ju riktigt dum i huvedet trodde inte det fanns så j*vla korkade människor åhh va jag blir förbannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Men lol. Typ 10 pers fattade vad Zatothenorm ville -.-. Så det är itne ovanligt med hans "spamm" trådar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Men lol. Typ 10 pers fattade vad Zatothenorm ville -.-. Så det är itne ovanligt med hans "spamm" trådar -.- Att han har en dubbelanvändare som skrivit precis innan mig??Zatothe.... gjorde ett personlgt påhopp på mig en gång via PM och en gång i forumet. Han fick genast en varning och det var inget litet det började ungefär så här: (Jag hette Mario Bros. då och kan hette Vice Admin) Alkoholet kissar på dig medan du går din j*vla Mario älskare.... och sen fortsatte det flera rader så här>------ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Men lol. Typ 10 pers fattade vad Zatothenorm ville -.-. Så det är itne ovanligt med hans "spamm" trådar -.- Det var ju du som var Zatothenorm!Det sa ju dom! :D Redigerat 21 Maj 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg