OhNo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Tjo, är ni piercade nånstans? Jag är i ögonbrynet, ni da? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nej jag är inte piercad nånstans, men skulle vilja ha en ring i örat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Hehe, jah har haft ring i örat, men tog bort det :P gillar bättre i ögonbrynet ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Nej, jag vill inte se ut som en vandrande stålfabrik. sen kan man ju få infektioner och sådant + att det är inte snyggt (enligt mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 vet inte vad man ska tycka... på vissa är det snyggt och på andra inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 nej är inte pericad, och tänker inte bli det häller, percing i naveln kan vara snyggt på tjejer, men det är lika snyggt utan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Har ingen piercing, kommer förmodligen aldrig att skaffa hellerTycker inte att piercing är särkskillt snyggt, specielt inte på killar. Dock kan de va rätt sött me piercing i naveln på tjejer. Men sött utan osså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 nej är inte pericad, och tänker inte bli det häller, percing i naveln kan vara snyggt på tjejer, men det är lika snyggt utan ;) håller med dej :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 jag har en i läppen. Fixar en i näsan snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 (redigerat) men det är bara punkare som piercar :P Redigerat 9 Maj 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 kanske skulle fixa en i båda bröstvårtorna med ett snöre ner till nötpåsen där man fäster ännu en piercing :wacko: nej, de har jag inte. kommer lyckligtvis att aldrig gå och slösa pengar på de heller o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 menar du nötpåsen bokstavligt eller ja lite så där man säger ett ord men menar ett annat? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.