Goron_ Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Finns det någon information till Super smash bros.spelet som kommer till Revolution?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 ingen ens vet om det kommer ssb till N-Rev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Hehe, det borde det iallafall eftersom det är en lyckad spelserie... Jag har för mig någon har nämnt om det tidigare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det kommer iaf inte att heta ssbm 3! Kanske ssbm 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 kanske inte ens heter ssbm....nintendo brukar vara bra på att komma på nya namn... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det Borde heta Super smash brothers *** (***= någonting t.ex. smashdown eller vad tusan som helst :P). Jaja, man kan inget annat än att vänta och se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Dem har inte ens sakt om att N-R kommer . Om det kan inte bli ssbm 2 efter som det har redan funnits 2:an och det är ssbm. Och det måste inte heta super smash brother meele det kan hela nåt annat istället för melle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Första spelet hette Super Smash Bros. Sen kom Super Smash Bros. Melee, då måste ju det här spelet heta Super Smash Bros. Melee 2, inte 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag tror inte det kommer heta super smash bros melle 2 ?????? :blink: det kommer säkert vara ett bättre namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Det ska ju komma ett SSBM i Anime form till Nds o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 MeM, jag måste påpeka att detta håller i sig *** länge om man gillar grund-konceptet. Man kan säga evighetsspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg