Hoppa till innehåll

Vad Blir Jordens Undergång?


Shark
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 349
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eftersom det är bevisat att einsteins teori(e=mc2) är felaktig så måste forskarna göra om massa med data.

Jag tror att människans undergång blir... just det lunarstorm.

Ne skojja bara jag tror att människans undergång blir människan

å jordens undergång blir nog att jordens inre smälter å sprutar upp på jordskorpan och smälter den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorden kommer med all säkerhet att drabbas av en livsfarlig lättspridd sjukdom som kommer at ta död på åtminstånde en halv miljard människor. Detta behövs eftersom vi är för många människor på denna planet.

 

Jordens undergång lär bli den vi själva skapar genom miljöförstöring. Annars är det troligt att det är en komet som kommer att träffa jorden som kommer att bli vårt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

speccielt i kina förresten terminator står här o snackar nåt om jorden undergång om 5 miljarder år ha ska släcka solen med all jordens vatten :P guggo d e dags att börja tro på nanoteknik nu kommer du ihåg den tråden??

Redigerat av kill for money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

För andra gången:

Vi kan inte bli utplåna av en komet,forskarna har kommit på att man skickar ut en satelitt i rymden och gör hål i kometen så den faller ur omloppsbanan.Så enkelt är det

 

Jag såg direkt sändning på när en satelitt kör igenom kometen Temple II,och den föll ur omloppsbana.

 

Och att ozonlagret kommer förstöras,jo,kanske det,hoppas att vi slutar med företag som släpper ut gas och vi har kommit på flygande bilar tillsdess.

 

Kanske rymdvarelser,vem vet,men jag tror 50% att dem kommer att utplåna oss och 50% att dom inte utplånar oss,varför?Se och lär:

1.Tänk om vi besegrar dom?

2.Innan dom kommer till jorden har vi säkert utplånas.

3.Om dom bor på en annan galax,borde dom har super-duper-kosmisk-balla-morsan-Bean-hyperbensin.

4.Tänk om vi blir vänner med rymdvarelserna?

5.Tänk om rymdvarelserna kör fel och åker mot solen och bränns upp?

6.Dom kanske kör till Pluto och fryser ihjäl?

7.Dom kanske är för små för att utplåna oss?(Jag menar,om det kommer små gubbar som har pistoler som känns som ett myggbett,hur lätt är det att besegra dom då?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För andra gången:

Vi kan inte bli utplåna av en komet,forskarna har kommit på att man skickar ut en satelitt i rymden och gör hål i kometen så den faller ur omloppsbanan.Så enkelt är det

 

Jag såg direkt sändning på när en satelitt kör igenom kometen Temple II,och den föll ur omloppsbana.

 

Och att ozonlagret kommer förstöras,jo,kanske det,hoppas att vi slutar med företag som släpper ut gas och vi har kommit på flygande bilar tillsdess.

 

Kanske rymdvarelser,vem vet,men jag tror 50% att dem kommer att utplåna oss och 50% att dom inte utplånar oss,varför?Se och lär:

1.Tänk om vi besegrar dom?

2.Innan dom kommer till jorden har vi säkert utplånas.

3.Om dom bor på en annan galax,borde dom har super-duper-kosmisk-balla-morsan-Bean-hyperbensin.

4.Tänk om vi blir vänner med rymdvarelserna?

5.Tänk om rymdvarelserna kör fel och åker mot solen och bränns upp?

6.Dom kanske kör till Pluto och fryser ihjäl?

7.Dom kanske är för små för att utplåna oss?(Jag menar,om det kommer små gubbar som har pistoler som känns som ett myggbett,hur lätt är det att besegra dom då?)

 

 

Är du seriös? tror du på rymdvarelser... hahaha, tror inte det finns liv nån annanstans i universum!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För andra gången:

Vi kan inte bli utplåna av en komet,forskarna har kommit på att man skickar ut en satelitt i rymden och gör hål i kometen så den faller ur omloppsbanan.Så enkelt är det

 

Jag såg direkt sändning på när en satelitt kör igenom kometen Temple II,och den föll ur omloppsbana.

Bara för att de säger det på discovery eller någon annan liknande kanal så betyder det inte att det är 100 % sant. Läs Illusterar vetenskap så får du bättre information och dessutom inte helt underhållningsfixerad information.

Om en komet skulle ha kollisionskurs med Jorden så är det troligast att vi försöker att skjuta sönder den med kärnvapen eller att vi sätter på någon typ av motor på den (kör en raket igenom den). Dock är det mycket osäkert ifall någon av alternativen skulle fungera. Att smälla av en atombomb bredvid kometen skulle visserligen få kometen att ändra riktning men den skulle också gå upp i fler större delar och risken är väldigt stor att någon av dessa delar träffar Jorden ändå. Att dra en raket rätt igenom eller sätta en stor raket som skall knuffa bort den är otroligt bränslekrävande. Raketen måste vara igång mycket länge för att kunna skjuta Jorden i en annan riktning så frågan är ifall vi lyckas få det att fungera fullt ut.

Läste även en kul grej om att vi kanske kan måla meteroiten i en värmetilldragnde färg eller sätta upp segel som får fart av solens strålar.

Mycket är möjligt på pappret men det är inte mycket som går att genomföra i verkligheten.

 

Att det finns liv i rymden är ganska troligt men det är som sagt inte så speciellt stor sannolikhet att vi skulle hitta detta liv någonstans i rymden. Universum är för stort för vår lilla civilisation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...