Gäst The heroin Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Det där med svävande bilar, vad man skulle sakna bromsspåren ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Menar du att vi proppar in orcer och älvor och sånt? :huh: Har du spelat för mkt WoW? :P Men det här e en intressant tråd, och ja som fisharmario sa det skulle va coolt att kunna släppa ut avgaser utan att förstöra ozonlagret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Men det går att släppa ut avgaser utan att förstöra ozonet. Man kan ha en bil som går på vätgas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Men det går att släppa ut avgaser utan att förstöra ozonet. Man kan ha en bil som går på vätgas. Man har inte hittat en källa med rent vätgas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Men det går att släppa ut avgaser utan att förstöra ozonet. Man kan ha en bil som går på vätgas. Precis vad jag också försökt säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Menar du att vi proppar in orcer och älvor och sånt? :huh: Ne,jag spelar faktiskt inte WoW överhuvudtaget.Jag tänkte på vättar=myter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Kk men det gör jag ;P Aja back to topic! Hörde nyss att solen sprängs om 500 år, ja du läste rätt femhundra år! :blink: Detta kan inte vara sant lr vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 jag tror att solen kommer explodera så jorden sprängs. som en ny SUPER NOVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Det där med om halv tusen år tror man ju inte på. Var har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 solen kommer att "explodera" om många hundra tusen år. annars skulle den vara den enda stjärnan i hela universum som inte sxploderar när den dör. Men nån super nova blir den inte. Den först växer den så alla planeter franm till mars täcks. Sedan kommer den börja rotera och tillslut kasta iväg sitt skal. Då krymper den till en vit dvärg. Till slut så löses den upp i ett gas moln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Men det går att släppa ut avgaser utan att förstöra ozonet. Man kan ha en bil som går på vätgas. Nee, men man kan bland magnesium och saltsyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 ????,snälla,säg att det stog i Expressen,då kan jag pusta ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.