Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Blir bara Inka-folket utrotat 2011? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 JORDENS undergång kommer vara solen. MÄNSKLIGHETENS undergång kommer vara oss själva. Eller en gigantiskt naturkatastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Naturkatastrof?Forskare vet nu & att det e 100% säkra att det inte kan komma nåt sånt.Själv tror jag att en komet eller aliens utplånar oss.Vissa forskare säger att solen kommer växa & slucka upp Merkurius om ca 50 galaxår(ca 190 miljader år tror jag)Men då är vi nog utdöda för länge sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 @Sal~ Ja, eftersom dom förlorade alla liv på nivå 2011. Aew den där ägde xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Möjligtvis utväcklar vi människor tillräckligt starka vapen för att spränga bort jorden..Osså kommer ett krig, o just det händer. (Fast ja tror mer på Mellanmjölks fruktade fis :/ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 i h*lvete heller humorn och musiken dör ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag tror att nån gång så tar tv-spelen och data-spelen slut, och då går folken bersärk och så spränger dom jorden :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 haha om alla går besäk så dör bara människorna och inte jorden -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tror att nån gång så tar tv-spelen och data-spelen slut, och då går folken bersärk och så spränger dom jorden Då skulle väl Afrika vart sprängt nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Naturkatastrof?Forskare vet nu & att det e 100% säkra att det inte kan komma nåt sånt.Själv tror jag att en komet eller aliens utplånar oss.Vissa forskare säger att solen kommer växa & slucka upp Merkurius om ca 50 galaxår(ca 190 miljader år tror jag)Men då är vi nog utdöda för länge sen.... Alltså, varför tror alla att utomjordingar är elaka och sånt?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Naturkatastrof?Forskare vet nu & att det e 100% säkra att det inte kan komma nåt sånt.Själv tror jag att en komet eller aliens utplånar oss.Vissa forskare säger att solen kommer växa & slucka upp Merkurius om ca 50 galaxår(ca 190 miljader år tror jag)Men då är vi nog utdöda för länge sen.... Vem vet, det finns ju dom personer som säger att dom har bortfövats av utomjordingar och då har andra blivit rädda och tror att utomjordingar är elaka. Det är iallafall som jag tror ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tror att om Jorden går under.. Kommer vi flytta till Mars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.