Brawler Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Det låter intessant! Tänk om man kan spela två! En är Link och den andre är medni/mendi Asså man e bara 1 player och Medni lr Mendi rider på Links rygg när han e varg.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag undar om Master sword ??!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tror inte någon vet ifall Master sword kommer vara med i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Glömde helt bort nintendo.com, men nu förstår jag poängen lite bättre. Den där underliga utomjordingsfiluren Link möter som varg heter Midna. Mörkret som täckt Hyrule verkar heta Twilight Realm, och det verkar som att vargen bara kommer fram när han reser i Hyrule, och eftersom det står att spelet är ett 1 player spel, så får man på något sätt styra både vargen och Midna. Direktöversatt från nintendo.com (vissa småfel i översättningen kan förekomma): "Link måste utforska det väldiga lander Hyrule och and avslöja mysteriet bakom dess förändring till mörker. När han gör det måste han lita på hjälpen från vänliga människor, lösa pussel och slå sig fram genom farliga grottor. I Twilight Realm (dvs i den del av Hyrule som Twilight Realm tagit över) måste han använda sina vargmöjligheter och Midna’s magi för att sprida ljus över landet". Vad jag får ut av det är att man spelar normalt i den övriga världen men så fort man kommer in i Twilight Realm måste man förflytta sig som en varg och samtidigt kontrollera Midna. Vad gäller Master Sword har jag ingen aning, men förmodligen lär de väl plocka in den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Handlingen verkar bli bra som på alla Zelda spel. Det blir bara mer och mer fakta för varje dag. Spelet påminner faktist lite grann om Zelda:Ocarina of time på bilderna! Men det är bara grafiken som skiljer och handlingen. Jag längtar tills spelet kommer som nog alla gör här! det är dåligt att man måste vänta drygt ett halvår tills spelet kommer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tycker handlingen påminner om ALTTP.. En ljus och en mörk värld.. Fast lite påbyggt med hela varg faderajan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jepp, tänkte likadant. Istället för att man blir en kanin när man kliver in i Dark World så blir man en varg när man kliver in i Twilight Realm... skulle inte förvåna mig om de har nån pryl som gör att man inte blir en varg. Man ser ju Link slåss mot monster i en mörk värld utan att vara varg, så på nåt sätt måste han bli normal igen när han är där. En Moon Pearl kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) På dom bilder och trailers jag har sett på spelet så ser jag inte att han har Master Sword i handen utan ett annat svärd om man jämför med t.ex. denna bild,då man ser Link med Master Sword och så ser den ut på dom andra spelen oxå men inte på Twilight Princess......." Redigerat 22 Maj 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 På dom bilder och trailers jag har sett på spelet så ser jag inte att han har Master Sword i handen utan ett annat svärd om man jämför med t.ex. denna bild,då man ser Link med Master Sword och så ser den ut på dom andra spelen oxå men inte på Twilight Princess......." Håller med. Har bara sett link med ett vanligt svärd...(faktiskt ganska likt första svärdet i TWW) Men man vet ju aldrig, Master sword kanske dyker upp iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Han kanske inte har det i början, som i OoT. Kanske får det senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Hör det här Zelda TWW är nr 1..... Och det nya zelda är nr 2 ..... Master sword är inte med jag tror inte det för ganodfor fick ju Master swoed i Huvet heheh i Zelda TWW ... jag tror inte gandon att han är inte med inte master sword med!!!!!! Zelda TWW är när han är liten men nu i det nya zelda är det han är Stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag tycker det är mycket roligare när han är stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg