Shark Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Kan du inte göra det Admin att när man loggade in, och man fick ett pm, då kom det upp i en annan ruta. Det var mkt bättre, tycker jag. Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 mm de var bättre tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja, det var lättare och se då att man fick ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Det passar utmärkt som det e tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 tycker också att vi ska återskaffa det gamla systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 jag tycker att det är bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Det nya systemet är extremt mycket bättre då det inte påverkas och popup stoppare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Det nya systemet är extremt mycket bättre då det inte påverkas och popup stoppare.. Ja, men det räcker då att bara trycka på "tillåt pop-up från den här platsen", eller nåt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 irriterande att göra det varenda gång man får pm. och så kan man ju ändå läsa det i nytt fönster om man vill, fast man måste inte. tycker det är mycket bättre som det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 irriterande att göra det varenda gång man får pm. och så kan man ju ändå läsa det i nytt fönster om man vill, fast man måste inte. tycker det är mycket bättre som det är! Men då kommer det upp automatiskt, behöver inte trycka på nån extra knapp. ;) :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 mm, fast det är ändå irriterande med popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Tycker inte jag. De irriterande pop- upen är dem som bara är reklam, och bara kommer upp så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.