admin Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Föremålet "Byt namn" höjs härmed till 5000 FuskaMynt. Numera så kan man få sitt namn bytt gratis genom att kontakta mig ifall man har en BRA anledning, dvs en riktig anledning. Vill man bara byta för att man har tröttnat på namnet eller liknande så är det bara att köpa föremålet som tidigare. Denna prishöjning sker eftersom det förekommer väldigt mycket byten helt i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 en bra anledning... som t.ex. att jag heter "jag älskar smurfarna" och så börjar man hata smurfarna eller vad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 En bra anledning är nog i stil med: "Jag blir mobbad av min nick" Kommer inte på fler nu men det finns nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag som just skulle byta namn :( Men det blir väll inget av det nu när priset ökar. Min kompis tjatar hela tiden att jag ska byta tillbaka till namnet Dr.cheat som jag tänkte och det är väldigt störande när han gör det, då får han vell göra det hela tiden då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 1. 0033 är snyggare 2. varför inte klistra denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Det är bättre att PMa admin om bra anledning när man väl SKA byta för att se om det är en bra anledning. Antingen är det det eller ej. Jag skulle nog aldrig få för mig att byta namn, jag har haft detta nick hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 men f*n vad luffigt ändå. iofs kanske det är jobbigt med alla dessa namnbyten, <host>, men 5k FM eller en bra anledning är väl ändå lite onödigt..? tur att man hunnit hitta det rätta iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag tycker admin borde göra en tråd som denna fast edn heter "Pris Förändringar" där skriver han varje gång en vara byter pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 MeM: jag tycker det är ett bra pris. På det sättet byter folk inte namn så ofta så att man tappar bort vem som är vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag håller med Kazen... När jag ska dda personer till mitt GF så har de bytt namn och kan inte komma med... Ganska irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 MeM: jag tycker det är ett bra pris. På det sättet byter folk inte namn så ofta så att man tappar bort vem som är vem. tänk alla de som heter t.ex en tv-spelskonsoll och sen typ _boy eller _man, eller kanske ett intresse, och sen födelseår kanske. om sidan finns kvar om ett år, vilket är säkert, vill kanske inte de som heter typ Gamecube_Boy (slumpade bara nåt) heta det längre, eftersom Revulotion har kommit. nån kanske heter Basket_Man, tänk så lägger man ner basketen och satsar på blomsterkurser, fingervirkning eller nåt annat. hästar kanske. eller de som heter tv-spelskaraktärer, t.ex pokemon namn, om kanske bara någon månad så hatar dom pokemon. någonting som man kanske borde infomera de som reggar sig nya om, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jo, det stämmer. Fast om man väljer ett sådant namn och ångrar sig sedan får man väl "skylla sig själv"? Med tiden har odm ju råd att byta namn till något "seriösare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.