Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Idag (1/5) träder den nya lagen mot fildelning i kraft. Efter det får man inte fildela det minsta. Jag tycker att lagen är fel, för den musik man laddar hem, är oftast sån som man aldrig tänkt att köpa. Men jag vill veta er åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tror inte att det kommer att vara så många som bryr sej. Det är mest dom som tankar ner och säljer som dom kommer att jaga. Dom vanliga användarna som tankar ner några filmer i veckan kommer dom inte att bry sej om så mycket har jag hört. Men man vet ju inte om det stämmer direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 tror inte heller att det kommer att märkas något skillnad... Dom är ute efter storfildelararna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ja det är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 :D Liksom vad oroar ni er om, Bredbands bolagen kollar vilka det är som använder mest bredband... liksom laddar man ner 20 låtar eller en film eller program så tar det mycket bredband.. så kan de se om det är någon som laddar ner mer än normalt... ganska taskigt för de som faktiskt laddar ner sharewares och gratisprogram eller klassisk musik... och vad oroar ni er om ni laddar väll inte ner Copyrightat material. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag undrar vart du kommer ifrån, det är ju inte maj nu för tusan. ;) *Ändrar på rubriken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag tycker det är helt fel med lagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jag tycker att den lagen är skit.bara man inte säljer det man laddar ner så borde det vara ok tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tror inte att det är så många som kommer att sluta. Vill man ladda spel/film/musik så fortsätter man väll med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Idag (1/5) träder den nya lagen mot fildelning i kraft. Efter det får man inte fildela det minsta. Jag tycker att lagen är fel, för den musik man laddar hem, är oftast sån som man aldrig tänkt att köpa. Men jag vill veta er åsikt. Även om en lag som förbjuder fildelning träder i kraft finns det ju ingen som säjer att man inte får ladda hem filer om jag inte misstar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Fildelning har länge varit olagligt, men nu ska dom väl försöka stoppa de som tankar. att säga att man ska utålna detta och tjäna pengar på skivor är bara idioti. det finns alltid personer som inte gillar lagar. flera kommer alltid att ladda ner musik. det finns ju redan nysläppta program som håller poliser och co borta. men visst, tjocke kåtechefer vill alltid gå mot det som egentligen är okej. fuck it. hard. bara några få kommer åka fast, 10 max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Dom har beslagtagit thepiratbay's servrar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.