Hoppa till innehåll

Emu


Nain

Rekommendera inlägg

  • Svar 394
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Det skulle ingen i Europa tjäna på. Det skulle bli jättesvårt att styra ett så massivt land med så många olika nationaliteter, religioner, språk, seder m.m. Kina går att styra för där finns det ingen religion (om man nu inte räknar med Tibet) som människor utövar och därmed ingen punkt som skulle skilja människorna drastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Det skulle ta flera generationer att ändra på det. Dessutom skulle fransmännen och tyskarna ändå aldrig gå med på att deras språks ställning försämras. Angående kristendomen, vad skall man i så fall göra med alla hinduer, muslimer, judar, buddhister eller de som inte har ngn religion alls (som jag). Nästa problem skulle vara: Var går Europas gräns? Skall hela Ryssland och Turkiet få komma med? Kan Kazakstan räknas som en del av Europa bara för att de har en pytteliten del väster om Uralfloden? I vilken världsdel är de tre kaukasiska länderna Georgien, Armenien och Azerbaidjan? Eller Israel och Libanon och Marocko som kan vara med i Eurovision Song Contest, en sångtävling för Europa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan vi lösa så här:

 

- Engelska är ända tillåtna språket

- kristendomen är ända tillåtna religionen

- Alla blir europeer

 

 

Jasså? vill du bli samma land som uzbekistan(islam), gerogien(islam), tadjikiztan(islam) och turkiet(islam) som så småningom kommerin i EU? Nej tack, vill inte beblanda moig med islamstater.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och varför ska vi inte vara med i EU nu då?

 

vill du att sverige ska bli ännu sämre

 

Hahahahaha,jomen,vet du inte att om Sverige vill ha euro kommer vi att ledas av Brusel,de har gjort att mer en 5 starka ekomnomier har rasat samman.

Jag vill inte att det hender med Sverige.

1.kronan blir nog inte starkare,MEN jag tycker inte att vi ska euro om vi inte du Capone vill att Brusel ska rasa den svenska ekonomin,NER MED EUORO. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orka läsa alla svar så någon kan ju sagt detta men euron skulle göra så allt blev dyrare och då blir det enu bättre för dom rika liksom dom fattiga i sverige har ju redan svårt så varför göra det enu dyrare? liksom orka måste man vara rik för att få leva ett bra liv?? om jag va ledare för sverige skulle vi inte ens varit med i eu j*vla skit grejer (sen skulle det inte finnas några invandrare i svea rike) skiter i om det där va främlingsfientligt alla säger ju at sverige är ett fritt land!!så jag säger va jag tycker!

jag är stolt att va svensk men kommer inte va det länge till i vårt "frialand" får inte ens gilla musik som ultima thule då är man rasist men alla neger(oj förlåt alla icke-svenskar)som säger (aaahh sverige är skit sämst, f*n jag vill bo i mitt land det är bättre en sverige) nej det är ju inte det för ditt land är fullt med dumma j*vlar som slås för något onödigt skit som israel som slås mot palestinerna jaha va slås dom för jo vem som va där först det va palestinerna om man inte tänker på typ på moses tid men det är flera j*vla år sedan läga ett land på ett annat är man inte lite dum då eller? åter till emnet med rasism "icke-svenskarna"säger j*vla svene är inte dom rasister så fall?då kan vi väll säga j*vla turk oj nej då blev man rasist igen är inte det sjukt? hatar ni sverige vafan gör ni här??

(stolt och stark)

!!Meine Ehre heißt Treue!!

Redigerat av mantis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orka läsa alla svar så någon kan ju sagt detta men euron skulle göra så allt blev dyrare och då blir det enu bättre för dom rika liksom dom fattiga i sverige har ju redan svårt så varför göra det enu dyrare? liksom orka måste man vara rik för att få leva ett bra liv?? om jag va ledare för sverige skulle vi inte ens varit med i eu j*vla skit grejer (sen skulle det inte finnas några invandrare i svea rike) skiter i om det där va främlingsfientligt alla säger ju at sverige är ett fritt land!!så jag säger va jag tycker!

jag är stolt att va svensk men kommer inte va det länge till i vårt "frialand" får inte ens gilla musik som ultima thule då är man rasist men alla neger(oj förlåt alla icke-svenskar)som säger (aaahh sverige är skit sämst, f*n jag vill bo i mitt land det är bättre en sverige) nej det är ju inte det för ditt land är fullt med dumma j*vlar som slås för något onödigt skit som israel som slås mot palestinerna jaha va slås dom för jo vem som va där först det va palestinerna om man inte tänker på typ på moses tid men det är flera j*vla år sedan läga ett land på ett annat är man inte lite dum då eller? åter till emnet med rasism "icke-svenskarna"säger j*vla svene är inte dom rasister så fall?då kan vi väll säga j*vla turk oj nej då blev man rasist igen är inte det sjukt? hatar ni sverige vafan gör ni här??

(stolt och stark)

!!Meine Ehre heißt Treue!!

 

Jag lever i Rosengård och många av mina kompisar hatar svenskar för att de gett oss dåligt rykte, tror du en invandrare accepterar att du går ut och säger en massa skit utan att de utrycker sig tillbaka? Tror du för f*n att du får säga vad du vill om invandrare utan att de har rykte om svenskar. Jag har varit bland svenskar och bland invandrare, jag vet hur de tänker. Invandrare säger inte nåt om Svergie de säger nåt om dig som diskriminerar alla invandrare. De hatar inte Svergie, men tror du man står ut med att bli diskriminerad dag ut och dag in? Invandrare blabla... Invandrare Blablabla...

Klart man är rasist om man säger j*vla svenne men man är på samma sätt rasist om man diskriminerar invandrare. Ni säger att invandrare bryter mot lagar, bryter inte de mot diskrimineringslagen, de som snackar massa skit om invandrare?? <_<

 

 

PS. Ursäkta om jag är lite aggresiv lr så :(

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja visst du har rätt där men jag menar liksom som idag knivhugde en "icke-svensk" min kompis för att han inte ville lånba ut sin fottboll! va har man för promblem då?jag säger inte att alla invandrare är skit men om du tar dig en tit på efter lyst så är signalimentet på 8av10 pers talar svenska med arabisk brytning

jag har skälv faktist invandrar vänner kanse lite att ta i med inga i sverige men liksom om man säger turk till en invandrare så blir han galen och hämmtar bröder kusiner och allt om dom kallar en för svene det är ingen som bryr sig men liksom det är ju det att tror du inte ens att sverige skulle förbättras utan invandrare visst det skulle bli mord och sånt men dom skulle minskas med mer en 50% men skit i det om sverige är frit så har jag rätt att säga så och nu tillbacks till emu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

orka läsa alla svar så någon kan ju sagt detta men euron skulle göra så allt blev dyrare och då blir det enu bättre för dom rika liksom dom fattiga i sverige har ju redan svårt så varför göra det enu dyrare? liksom orka måste man vara rik för att få leva ett bra liv?? om jag va ledare för sverige skulle vi inte ens varit med i eu j*vla skit grejer (sen skulle det inte finnas några invandrare i svea rike) skiter i om det där va främlingsfientligt alla säger ju at sverige är ett fritt land!!så jag säger va jag tycker!

jag är stolt att va svensk men kommer inte va det länge till i vårt "frialand" får inte ens gilla musik som ultima thule då är man rasist men alla neger(oj förlåt alla icke-svenskar)som säger (aaahh sverige är skit sämst, f*n jag vill bo i mitt land det är bättre en sverige) nej det är ju inte det för ditt land är fullt med dumma j*vlar som slås för något onödigt skit som israel som slås mot palestinerna jaha va slås dom för jo vem som va där först det va palestinerna om man inte tänker på typ på moses tid men det är flera j*vla år sedan läga ett land på ett annat är man inte lite dum då eller? åter till emnet med rasism "icke-svenskarna"säger j*vla svene är inte dom rasister så fall?då kan vi väll säga j*vla turk oj nej då blev man rasist igen är inte det sjukt? hatar ni sverige vafan gör ni här??

(stolt och stark)

!!Meine Ehre heißt Treue!!

 

 

har invandrarna kommit hit får de anpassa sig och de har inte lika mycket att säga till om

 

men vad har det med EMU att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...