Tidus26 Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 men det här är väll inget val. Sälj ditt ps2 och köp ps3 men spara och använd spelen som du har i ps2. Om man har börjat med sony så byter man väll inte till nått annat ir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Även om jag är ett PS f*n så säger jag XboX 360. Kontrollerna till PS3 ser löjliga ut. de är bara prototyp kontroller och kommer förmodligen att ändras till releasen. dom vissade de fula kontrollerna på mässan för att få fansens åsikt, och nu ska dom byta. Persolnligen tycker jag att du ska vänta på PS3 det e så mycket kraftigare än Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag kommer nog att köpa ps3... Fast hoppas dom ändrar handkontrollen... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Mjaa, det är väl mest upp till dig själv. Jag har alltid haft en förkärlek till Halo och Microsoft, och när Perfect Dark Zero kommer till konsollen är livet värt att leva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Lätt PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 xbox360 komer vara den stora konsolen efter som den komer att den kommer först tänk på att igentligen skulle dom flesta ha köpt xbox ifal den hade komit först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 KÖÖÖP Nintendo Revolution :D :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Om jag köper två blir det 360 och Rev. Xbox spelar man för att det är grym grafik o.s.v Rev spelar man för att få retrokänsla. Kommer nog typ inte köpa spel till Rev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Köp ps3 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag tycker du ska vänta på PS3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag tycker att det är självklart i hans läge när han redan har ps att köpa ps3 då funkar ju spelen fortfarande så han bara behöver sälja ps2 konsolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Tycker också PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg