¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 é det inte bara att gå in i Kakariko och fram till brunnen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Ja för att få Nocturne of Shadow måste du ha klarat Water Temple. Sen går du som stor till brunnen i Kakariko village så möter du Sheik och får Nocturne of Shadow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej! jag har inte klarat vatten templet! hur får man dom sista nycklarna? jag har fått long shottern! men hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time! Och sist men inte minst (eller) Ganon.Titta i fuskarkivet så får du lite hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 okej... jag har en fråga! vad heter ALLA bossarnas namn i nummer-ordning? det har jag länge undrat! nån som vet? det gäller ocarina of time! <_< Måste alla upprepa det man säger <_< Water-Temple e jobbigt men det e bara att kolla på kartan (om du har den) och se vilka rum du inte varit i och vilka kistor du missat (måste du ha kompassen för). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg