Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) EDIT: mamma ljög Redigerat 26 Juni 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Verkar ju vara många som är intresserade iaf.. Men, när jag organiserar så blir det nog mest troligt i sthlm. Ja, då kommer jag iaf... Men jag har väldigt svårt att hitta rätt där dock.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 :P Jag ska välja något centralt där alla kan hitta sig fram, kan även fixa vägbeskrivningar åt er om ni vill.. Verkar ju vara många som är intresserade iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag bor i Malmö och det är ca. 20 mil närmare till gbg än sthlm så att det är närmast för de i skåne kan man man stryka (det bor fler i götaland än Norrland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Men om man nu har den i sthlm borde man ha den på hötorget alla vet nästan vad det ligger....hoppas jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 OM detblir i Göteborg så föreslår jag Kungsportsplatsen, mer centralt kan du inte komma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) ja det är ju en kul ide så skulle man få träffa de som är medlem på fuska.se men ifall det skulle bli av kan jag nog inte komma bor ju i finland så... :cry: men varför inte ha en fuska.se träff i Finland (hehe) :lol: var i stockholm i fjol på sommaren så vi åker nog inte dit igen på ett tag Redigerat 26 Juni 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Lite svårt om ca. 700 st skulle samlas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Lite svårt om ca. 700 st skulle samlas också. ja det förstås det är ju 12000 medlemar om 10% kommer blir det ju 1200 pers. det är ju jätte mycket redan om 1% kommer blir det 120 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag skulle gärna komma men det är lite långt dit så jag tror inte jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Samma här.... men tyvär så är det lite långt att åka 100 mil för det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 som alla andra säger så skulle jag gärna komma men det är lite långt...bor i borlänge :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.