nico Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 altså, det hr gått en månad och mina 2500 fm ligger där i banken och det är äntligen dags för att inkassera ränat. jag trycker, kommer till en Vänta du flyttas sida och kommer tillbaks... inget har hänt förutom att jag inte kan inkassera ränta. jag har lika mkt fm som förut både i banken och vanligt. förra gången händde samma sak, fast tänkte att jag nog trodde att jag inte hade så mycket fm den gången. därför kollade jag extra noga nu. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jag undrar också varför det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Mitt höjdes sist jag testade (om jag inte såg fel). Däremot har min auto-inkassera-ränta-funktion slutat funka. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 min auto-inkassera är också borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Auto-inkassera är borta sen länge.. Räntan skall fungera, skall själv testa om några dagar när jag återigen själv kan inkassera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) nu har jag satt in lite till, så får vi se om en månad. kan det ha nåt att göra med att om man bara får t.ex. 50 fm i ränta så får man det inte för att man t.ex. måste ha 100 fm i ränta för att få den...? edit: vart ska pengarna hamna när man fått ränta? Redigerat 1 Juli 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 nu har jag satt in lite till, så får vi se om en månad. kan det ha nåt att göra med att om man bara får t.ex. 50 fm i ränta så får man det inte för att man t.ex. måste ha 100 fm i ränta för att få den...? edit: vart ska pengarna hamna när man fått ränta? I banken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det är lite konstigt jag har heller aldrig fått någon ränta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Man måste ha tillräckligt med FuskaMynt på banken för att få ränta. Räntor på 0.5 Fuskamynt avrundas till 0 FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 men altså jag hade 2500 fm på banken (har nu ca 3000). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 varför har auto-inkassera tagits bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Kanske inte för att man ska kunna ha ett accaount och sedan ha sms:at in ca 10 000 FM och köpa auto-inkassera ränta och sedan va inactiv i två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.