Hoppa till innehåll

Ränta I Banken?


nico

Rekommendera inlägg

altså, det hr gått en månad och mina 2500 fm ligger där i banken och det är äntligen dags för att inkassera ränat. jag trycker, kommer till en Vänta du flyttas sida och kommer tillbaks... inget har hänt förutom att jag inte kan inkassera ränta. jag har lika mkt fm som förut både i banken och vanligt. förra gången händde samma sak, fast tänkte att jag nog trodde att jag inte hade så mycket fm den gången. därför kollade jag extra noga nu.

 

varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

nu har jag satt in lite till, så får vi se om en månad. kan det ha nåt att göra med att om man bara får t.ex. 50 fm i ränta så får man det inte för att man t.ex. måste ha 100 fm i ränta för att få den...?

 

edit: vart ska pengarna hamna när man fått ränta?

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu har jag satt in lite till, så får vi se om en månad. kan det ha nåt att göra med att om man bara får t.ex. 50 fm i ränta så får man det inte för att man t.ex. måste ha 100 fm i ränta för att få den...?

 

edit: vart ska pengarna hamna när man fått ränta?

 

I banken...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...